Tiszavirág

Bakos Erika képe

 

 
Avarba bújt a gyermekkor,
öreg kezén fonnyadt levél,
magányt kiált a jelenkor,
amit bevon a szemfedél.
 
Kopott időn várakozás,
benne hűlt a tüzes láz is,
kihalt rég a vágyakozás,
öröklétünk üres frázis.
 
Kehelyben a kinyílt világ,
hozzá kulcs szívünk szava,
élet-cseppnyi tiszavirág,
végül a kozmosz csillaga.
barnabyy képe
barnabyy
Offline
Csatlakozott: 2012/08/26

Szép, gördülékeny, lüktető vers, remek gondolatokkal, képekkel. Gratulálok Erika szeretettel:Barna

Olvasni nagyon tudok, írni még nem...

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Köszönöm szépen, kedves Barna!

Örömmel láttalak!

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24
Kopott időn várakozás,
benne hűlt a tüzes láz is,
kihalt rég a vágyakozás,
öröklétünk üres frázis
 
*igen ,  az - e  a lényeg ! * T'án érted...ha nem, úgy priviben bővebben ...lemérlek...
G.jános
 

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

Katona Béla György képe
Katona Béla György
Offline
Csatlakozott: 2009/12/12

Erika! Ne hagyd magad!

Csak a szél rezgette meg a függönyt

 

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Nem fogom, kedves Béla! Mosoly)

Köszönöm!

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

Katona Béla György képe
Katona Béla György
Offline
Csatlakozott: 2009/12/12

Hát remélem, elküldöd a halál ... -ra , aki itt kóstolgat téged és nem megköszönöd neki. Jól írsz! Régóta figyellek.

Csak a cinikus megjegyzéseket tolerálom nehezen, amik itt csomagolva jönnek neked - a versed alá... Azt ne hagyd...

Csak a szél rezgette meg a függönyt

 

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Mosoly) Ha valakinek igaza van elfogadom, sőtt  meg is köszönöm, akinek nincs, azzal nem foglalkozok, Béla!

Köszönöm, hogy így látod, komolyan jól estek a szavaid! Ne félj nem hagyom, vagy egyszerűen nem veszek tudomást róla! Mosoly

 

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Köszönöm, kedves János!

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Szia, asszem jobb ha nem ide írok...véleményt, még meglincselnek !

Ha megnézem az utolsó néhány 'semmitmondó' hsz-t...háát...
könnyű lenne nékem is néked is ez, node : mi értelme van, ha ilyet írnék ?
Sablonszövegek, és 1-gyel több a hsz-szám...

A megegyezünk szerint: ' ami szívemen a számon' , nem mondhatod azt:
durva vagyok, vagy szemét-trágár...stba 'védővitézeid'  írjákk 'bukolt' stb...
őket minősíti, ha nem értik az iróniát..

Ha gondolod, akkor, mint fentebb írtam- akkor marad a PRIVI -ott már nem
'pofázhatnak bele' a kettőnk 'pengeváltásába'

Elég ám ha azt írod: O.K. János
----Vagy: ENNYI VOLT VÉGE, elegem van belőled !----

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

Tiszai P. Imre képe
Tiszai P. Imre
Offline
Csatlakozott: 2011/02/24

János ....Te ezt élvezed?......szerintem már unalmas.....



Barátsággal: Imre

Temetni már tudsz, siratni majd

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Kedves ? Imre !

Te lettél most itt az ITÉLETOSZTÓ ?
Azért mert jókat írsz  -miért tetszelegsz ebben a szerepben...?
Véded a hugicádat ? Ő nem szorul erre ! Inkább olvasd Rabindraga Tagore műveit !

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

Tiszai P. Imre képe
Tiszai P. Imre
Offline
Csatlakozott: 2011/02/24

János...én nem vagyok ítéletosztó...és a Hugom meg tudja magát védeni...és gondolom ahhoz neked semmi közöd, hogy milyen nexusban vagyok Erikával...igaz?.....amúgy már mondani akartam, hogy nekem a verseim alatt nyugodtan megírhatod a kritikádat  nem kell privátban...

egyet hagy mondjak most: nagyon rossz hangulatban vagyok...és ha kötözködsz akkor halál-nyugodtan szétrugom a ...........elviselem az exhibicionizmusodat...az egód tolakodását....ha nem vetted volna észre én nyugton hagylak.....hidd el, hogy belém is szorult annyi szellemesség, hogy tudjak gúnyos, lekezelő lenni anélkül, hogy sértő lennék....de fáraszt az ilyesmi és van egyéb dolgom is ....sok....semmint unalmamban kötözködjek mint Te teszed......ha téged szórakaztat akkor tedd....de ne velem....átmehetsz az út másik oldalára is ha szembejössz velem....

ja...ne hidd, hogy kiborítottál és azért szóltam vissza....csak unom a tolakodásod.....lehetnénk haverok is....de azt hiszem te csak magaddal meg a harmonikáddal vagy barátságban...

szóval...jobb ha mostanában nyugtonhagysz.....nem kell ennek a csodálatás-fészeknek a hangulatát lerontani...

rendben?...

az írásaim pedig épp úgy amatőr kisérletezgetések mint bárkinek itt a portálon.....semmivel sem vagyok jobb másoknál....

szép napot...jó zenélést..és jó "kötözködést"....Mosoly))))



Barátsággal: Imre

Temetni már tudsz, siratni majd

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Hidd el Imre, nem volt célom SENKIT SEM megsérteni, lealázni-sárba tiporni !
A kezdet kezdetén ..milyen más volt amikort Te ...ja elmúlt,,,emlékszel?

LELÉPEK - no nem innen- csak TŐLETEK- ha ez a kérés?

O.K. ?
 

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

Tiszai P. Imre képe
Tiszai P. Imre
Offline
Csatlakozott: 2011/02/24

János azt hiszem érthetően, anyanyelvemen fejeztek ki magam. Honnan veszed, hogy el kellene menned? Nem kell a mártírt játszani. Megszólítottál és pedig válaszoltam. Mi ebben a probléma? Vagy megszoktad, hogy nem reagálnak a szavaidra? Én nem ilyen vagyok. Kicsit morcos ma, de ez egyeni szocproblémám. Semmi baj azzal amit csinálsz, én csak arra kértelek, hogy ne kötözködj velem. Ha meg teszed akkor tűrd el Te is, hogy válaszolok.

Ennyi.

Üdv

Imre



Barátsággal: Imre

Temetni már tudsz, siratni majd

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Jó.

Értem ! Ez már kicsit más ...O.K....jobbulást.

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Kedves János!

Nincs problémám veled addig, míg nem bolydítod fel az egész Cinkét a hozzászólásod miatt. Nem szorulok védelemre, viszont jól esett a fiúk pártfogása, mint írtam neked ezerszer, nem vagyok költő, csak írogatok, mert jól esik. Nem tudom, te mennyire tartod magad annak és miből gondolod, hogy a te javaslatod jobb, mint az enyém, vagy másé? Ha már annyira tudod a költészet fortélyait mért nem méretteted meg magad pld. itt a játékban? Semmi bajom ezzel, amíg verstanilag, netán érzelmileg többet tudsz adni, de sajnos nem... Imrétől rengeteget tanultam, ahol most tartok azt nagyrészben neki köszönhetem, tehát ha netán ő megmondja a frankót, bizony morogva, de elfogadom, mert nagyon sokszor igaza van. A tanító kritikát el kell fogadni, mert tanulhat belőle az ember, de őszinte leszek, eddig a te kritikáidból én semmit nem tanultam, mert nagyrészét nem tartom jónak. Persze ez az én véleményem, az én igazam, de hidd el ha igazad van és meg is tudod indokolni, jobb lehetőség felé vezetni, abban az esetben mindig elfogadom.

Barátsággal: Erika

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

EZ 1-értelmű------ Hess a...

Köszönöm végre kimondtad, nem sértő ez : HA EZ A SAJÁT VÉLEMÉNYED ...

Üdv. jános

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

Dombyné Szántó Melánia képe
Dombyné Szántó ...
Offline
Csatlakozott: 2012/01/19

Kedves Erika !

Szeretettel gratulálok elgondolkodtató szép versedhez !

Szeretettel :Melánia

Meláni

"Csak az olvassa versemet, ki ismer engem és szeret" (József Attila)

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Köszönöm szépen, kedves MElánia!

Szeretettel láttalak!

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

kereső képe
kereső
Offline
Csatlakozott: 2011/08/05

Szeretettel olvastam bölcs soraid, kedves Erika!

Mosoly


Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Mindig öröm a jöttöd, kedves Misi!

Köszönöm! Mosoly

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

sjani képe
sjani
Offline
Csatlakozott: 2012/07/20

Kedves Erika!

Szeretettel olvastam szép versedet, nagyon tetszett.

Gratulálok:Jani.

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Köszönöm szépen, kedves Jani!

Szeretettel láttalak!

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

blue képe
blue
Offline
Csatlakozott: 2008/07/14

Szép, egyszerű sorok. Szomorúsága ellenére jó volt olvasni. ölelésem: Mosoly

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Köszönöm, kedves Gaby! Ez a játékon szerepelt megadott szavakra! Mosoly

Nincs semmi szomorúság bennem!

Ölellek!

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

Del képe
Del
Offline
Csatlakozott: 2010/05/03

Erika, most olvasgatok az oldalon, és bizony sok versnél észrevettem, hogy milyen jó lenne egy kis ,,műhelymunka". (Nem a tieidnél, de hát én nem versíró vagyok! Szerintem nincs abban semmi rossz, ha valaki másnak tanácsot ad(nak...).

Ez a festésre is, meg bármilyen más ágazatra is vonatkozik. (Mint ahogy külön kértem a segítséget a festményeimmel kapcsolatban. Sárkány Sándor, és még páran rengeteget segítettek.)

Persze, nem kellene azonnal megsértődni, meg megsérteni a másikat!  Úgy látom, ez a vita csak a meg nem értésből alakult ki, esetleg egy korábbi sérelemből.

Tehát én csak ezt a műhelymunkát javasolnám....prayer figyelmébe (is) ajánlom....

Tudod, hogy szeretettel; Ági Integet

 

,,Képről, szoborról amit tudni kell, azt látni kell tudni!" /Borsos Miklós/

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Teljesen igazad van Ágikám! Mindig szívesen veszem a tanácsokat, ha van értelme.

János már többször probálkozott, de igazi kritikát, tanácsot még soha nem adott, ettől függetlenül  szívesen és szeretettel láttam és látom ezután is a verseimnél. Nem vagyok költő, én is csak írogatok kedvtelésből, de a jó kritikát ami előre visz szeretettel fogadom. 

Köszönöm szavaidat!

Szeretettel: Erika

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

Legújabb irodalmak

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Irodalom Telekes Béla: Viszontlátás / Wiedersehen toni 2024/03/28 - 09:43 2024/03/28 - 09:43
Irodalom Rigó Tibor: Egyre kevesebb / Immer weniger toni 2024/03/27 - 08:30 2024/03/27 - 08:30
Irodalom Bertolt Brecht: Der Abgerissen Strick / Az elszakadt kötél toni 2024/03/26 - 08:07 2024/03/26 - 08:07
Irodalom Mucsi Antal-Tóni: Egy hópehely toni 2024/03/25 - 21:18 2024/03/25 - 21:18
Irodalom Torkos László: Kerülöm az embereket / Ich übersehe die Menschheit toni 2024/03/25 - 08:37 2024/03/25 - 08:37
Irodalom Szüry Dénes Tavasz volt akkor / Es war Frühling damals toni 2024/03/24 - 10:01 2024/03/24 - 10:01
Irodalom Kozma Andor: Éji dal / Nachtlied toni 2024/03/23 - 09:02 2024/03/23 - 09:02
Irodalom Gyulai Pál: Hölgyeinkhez / An unsere Damen toni 2024/03/22 - 08:33 2024/03/22 - 08:33
Irodalom Ifj. Téglás Gábor Carmen lugubre / Carmen lugubre toni 2024/03/21 - 10:16 2024/03/21 - 10:16
Irodalom Mucsi Antal: …és egy könnycsepp… / …und eine Träne… toni 2024/03/20 - 08:51 2024/03/20 - 08:51
Irodalom Jakab Ödön: A magvető / Der Seemann toni 2024/03/19 - 08:53 2024/03/19 - 08:53
Irodalom Arany János A tetétleni halmon / Auf dem Hügel von Tetétlen toni 2024/03/18 - 08:22 2024/03/18 - 08:22
Irodalom Lampérth Géza: Torinóban / In Turin toni 2024/03/17 - 10:06 2024/03/17 - 10:06
Irodalom Lampérth Géza Új sírok / Neue Gräber toni 2024/03/16 - 08:31 2024/03/16 - 08:31
Irodalom Krüzselyi Erzsike: Az a csillag / Dieser Stern toni 2024/03/15 - 10:20 2024/03/15 - 10:20

Legújabb hangzóanyagok

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Audió Tompos Lilla: Karácsony ambrusa 2019/12/23 - 21:34 2019/12/23 - 21:34
Audió Kék mezőben Góth László 2019/12/14 - 05:58 2019/12/14 - 05:58
Audió Szabó Melinda: Októberi látomás ambrusa 2019/10/12 - 19:26 2019/10/12 - 19:26
Audió Kelvin: Angyalka ambrusa 2019/01/15 - 22:18 2019/01/15 - 22:18
Audió Visszatekintő: Karácsony Pécsett 1918-ban ambrusa 2019/01/02 - 12:54 2019/01/02 - 12:54

Legújabb fórumtémák

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Fórumtéma Megszűnt pályázat Markovics Anita 2019/12/31 - 13:41 2019/12/31 - 13:41
Fórumtéma Klapek Gabriella hímezve festő, énekes, zeneszerző prayer 2 2016/11/28 - 12:48 2018/03/31 - 00:43
Fórumtéma 2017. AKÍK Művészeti Pályázat prayer 2016/12/28 - 19:03 2016/12/28 - 19:03
Fórumtéma 2016 évi rendezvények capek 17 2016/01/14 - 11:27 2016/08/07 - 16:47
Fórumtéma CINKEfészek Antológia 6. Szt. Mártonnak ajánlva prayer 14 2016/04/17 - 18:06 2016/07/17 - 12:32
Fórumtéma CINKE klub Gyöngyivel prayer 20 2015/04/17 - 21:42 2016/07/09 - 14:15
Fórumtéma Cinke színdarab Emeraude 1 2016/04/25 - 09:38 2016/04/27 - 08:51
Fórumtéma Szent Márton évforduló pályázat prayer 5 2014/09/28 - 09:49 2016/03/01 - 22:47
Fórumtéma Ötletek, és a megvalósítás. prayer 164 2010/02/05 - 20:51 2016/02/02 - 14:28
Fórumtéma Aktuális pályázatok zsuska 177 2013/02/06 - 11:01 2016/01/26 - 12:16

Legújabb rendezvények

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Rendezvény Tavaszi Varázs Fesztivál capek 2019/03/29 - 11:00 2019/04/12 - 12:06
Rendezvény Húsvéti nyusziles az Origó-Házban capek 2019/04/18 - 12:00 2019/04/12 - 12:02
Rendezvény Vidám farsang capek 2019/02/28 - 16:00 2019/03/14 - 12:11
Rendezvény CINKÉK a nagyvilágban - Lélekmorzsák capek 2019/02/22 - 17:00 2019/03/14 - 11:54
Rendezvény Versek Istenről, Hazáról, Szerelemről... capek 2019/01/24 - 16:00 2019/01/16 - 21:40