Zsigai Klára ügy

prayer képe

Zsigai Klára költőtársunkat, barátunkat ma reggel 8,30 órakor a karhatalom kitette lakásából.
Az ország több pontjáról érkezett tiltakozók közt utat vágva feltörték lakásának ajtaját, Őt az egyik rendőr rángatni kezdte, ököllel mellbe vágta és földre vitte, mondván, neki ez a feladata. Pedig Klári nem tanúsított ellenállást. Mivel bútorait, értékeit megsemmisítésre szánták a szeméttelepen, így azokat korábban elszállíttatta egy meg nem nevezett helyre. Ezért a kiérkezett teherautó üresen távozott. Klárit az utcára tették egyetlen forinttartozás nélkül, érvényes lakásszerződéssel. Az utcán rosszul lett, nem kapott levegőt.
Most korházban ápolják.

13 év pereskedés után mégis győzött a felső vezetés lakásmaffiája: Győr polgármestere, INSZOL képviselői, bírók, ügyészek.

A Kossuth Rádió, a ma reggeli kilakoltatásnál nem adott korrekt felvilágosítást. Klárit, hozzá nem méltó módon mutatta be, kiemelve a karhatalom igaz voltát.

...Nem tudtam, hogy Zsigai Klára ekkora veszélyt jelent ennek az országnak.

Hát csak vigyázzunk, MI, Zsigai Klárák, mert itt a Magyarnak nem sok keresnivalója van...

Lénárd József képe
Lénárd József
Offline
Csatlakozott: 2008/08/23

Hát soha sem lesz
vége? Meddig kell tűrni?
Ember ' kereszten!

Legyen bármi amit festenének,
ha szép nekem dal, madárének.

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Szegény Klári..... Szomoru(((((((((((
Sok szemétséget feltételeztem eddig is a hatalom képviselőitől, de ekkorát??!!
Mi EZ? EZ??? JOGÁLLAM??? Ez egy hatalmas szemétkupac, nem ország, nem demokrácia. Túl sok itt a farizeus, a nyomor vámszedői.

Egyik oldalon becsületes magyar állampolgárokkal szemben ilyen méltánytalanul járnak el, a másik oldalon meg semmittevők kapnak jogosulatlan juttattásokat a mi adóforintjainkból.
Hol az igazság?
Mindet el kell zavarni. Mindet.

 

- Rose -

„Tőlem ne várjon

se képe
se
Offline
Csatlakozott: 2008/07/18

Döbbenet! Nem értem,egyszerűen felfogni nem tudom,hogy lehet ilyet megtenni egy emberrel.Most mi lesz? Hova költözik,tud valaki valamit?

nora képe
nora
Offline
Csatlakozott: 2008/07/22

igen ha valaki tud valamit szóljon

nora

anyatka képe
anyatka
Offline
Csatlakozott: 2008/12/16

Az, hogy fel vagyok háborodva, nem fejezi ki, amit érzek. Nagyon fáj, ez is olyan seb, amit mostanában gyakran osztogatnak, s ami nem tudom begyógyul-e. Ésszel fel nem fogható ami történt. Ez a megaláztatás, embertelenség...... 

Szeretettel: Andi

 

blue képe
blue
Offline
Csatlakozott: 2008/07/14

Nos, erre mondják azt, hogy jogállamban élünk...csak a jog sosem a kisembernek kedvez...annyira sajnálom...

Aylon képe
Aylon
Offline
Csatlakozott: 2008/07/22

Nagyon szomorú, hogy eddig fajult ez a dolog.

Nem tudom hol a határ? Talán, végtelen... A "kis ember" bőrének összes felülete.

Aylon

Judit képe
Judit
Offline
Csatlakozott: 2008/07/21

Mély felháborodásomat fejezem ki az iránt, ami történt. Nem is értem, hogy a XXI. századi Magyaroszágában ilyen dolog hogy is eshetett meg. Lelketlenség, igazságtalanság jellemzi ezt az országot. Hihetetlen, hogy egy olyan becsületes, tisztességes emberrel, mint Klári, így elbánhatnak.... És ez az eljárás? Földre teperni Klárit? Nem csoda, ha rosszúl  lett.... Ohh szegény... Ha valaki tud Róla valamit, velem is tudassátok kérlek, most hol fog lakni és mi van vele. Pedig én is tiltakoztam minden megadott címre...... Ez egyszerűen aljasság! Meghalt Mátyás, oda az igazság:-( Köszönöm Zoli, hogy tudattad velünk mi történt.

Szeretettel: Judit

"Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan." Antoine de Saint Exupéry

Mo Mo képe
Mo Mo
Offline
Csatlakozott: 2009/02/13

Na ilyenkor sem tudok megszólalni, egyszerűen elborzadva olvasom....

 

"Csak kétféleképpen élheted az életed.
Vagy abban hiszel, a világon semmi sem varázslat.
Vagy pedig abban, hogy a világon minden varázslat."

(Einstein)

MmeDegard
Offline
Csatlakozott: 2008/09/19

Hazám, Mindenem

Először ízlelgettem ezt a szót: "Hazám"
aztán szívembe zártam, megszerettem.
Büszkén hirdettem később
s nem értettem, miért néznek úgy ők.
Aztán rájöttem én is, a "Hazám"
csak szívemben létezik.
A honfivér idegenek átlépnek felettem.
Föld nélkül, saját Hazámnak kell lennem.

 

"Ahhoz, hogy a lehetséges valóra váljon, meg kell kísérelnünk a lehetetlent!" (ismeretlen)

Minden jót Neked és Általad!

Otília
Offline
Csatlakozott: 2008/12/14

A ROSSZ már megtörtént.  Most azt szeretném kérdezni hogy miben tudnánk Klárinak segíteni !

zsoló képe
zsoló
Offline
Csatlakozott: 2008/09/29

Túl az érthető érzelmeken szólnék hozzátok. Nem ismerem a pontos jogi történetet. Nem tudom eldönteni, kinek meddig lehet törvény szerint igazat adni, de azt tudom, hogy tisztességes, házbérét folyamatosan fizető állampolgár nem maradhat fedél nélkül! Amikor az állam, vagy képviselői nem teljesítik polgáraival szemben az őértük kitűzött funkcióikat, akkor élni kell az engedetlenség jogával és minden eszközzel ellenállni az emberölő, bürokratikus gépezetnek, lefegyverezni a kivezényelt karhatalmat. De most ne szaladjunk eddig. Elég, ha elkülönítünk egy alapot, számlát, melyre ki-ki odatehetné azt a kevés nélkülözhetőt, melyből lakás céljára megvásárolható lenne egy ingatlan, (akár az origó-ház tulajdonaként), vagy biztosítható egy bérelt lakás ahol Klára lakni tudna. Talán vagyunk elegen akár néhány millió ft letételéhez is. De lehet, hogy más a teendő. Mindenesetre haladéktalanul.

Örökségünk és jövőnk záloga: ápolni és megőrizni édes anyanyelvünk.

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Nem rossz ötlet.... Bár nem tudom, Klári elfogadna-e ilyen komoly segítséget. Tulajdonképpen ő nem saját lakást akar. Eddig is bérelt, eztán is tud bérelni (a költségek különbözetét nyilván nem ismerem), őt leginkább az igazságtalanság és a jogtalanság bántja, és ez tartotta benne 13 éven keresztül az erőt.
Az ember bízik az igazságban, az igazságszolgáltatásban, és harcol, hogy ezt érvényre juttassa. Klári mindent elolvasott, kitanult, ami a témával kapcsolatos jogi szabályozásban fellelhető, levéltárakban kutakodott, és minden követ megmozgatott.
Bérleti díjjal sosem volt elmaradása, és az Önkormányzatnak semmilyen más oka nincs arra, hogy őt kitegye, mint hogy magasabb bérleti díjért adhassa ki, esetleg értékesíthesse az ingatlant. Az ürügyet természetesen egy adminisztratív hiba szolgáltatja, miszerint a lakás, amelyben lakik, az szolgálati lakás, amit a szüleinek utaltak ki, valójában pedig, és ezt bizonyítják Klári birtokában lévő eredeti okmányok is, egy önkormányzati bérlakásról van szó, amiben joga van Klárinak egész életében lakni, akárcsak a szüleinek. A Hivatal ezt a jogát vitatja el. Ez a probléma, és ebbe nem tud - érthető módon - belenyugodni!

 

- Rose -

„Tőlem ne várjon

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Ma reggel levélben fogalmaztam meg az INSZOL-nak: Sági Géza igazgatónak, Borkai Zsolt polgármesternek, Dr. Ottófi Rudolf alpolgármesternek, Dr. Lipovits Szilárd jegyzőnek, Páternoszter Piroska Szociális Népjóléti osztályvezetőnek a következőket:

Tárgy: Zsigai Klára kilakoltatása

Tisztelt Hölgyem / Uram, és minden vétkes!

Bartalovics Zoltán vagyok, a CINKE program (Civilek Nevezetes Kulturális Eseményei) művészeti vezetője.  Pécsről, az Európa Kulturális Fővárosából koordinálok egy olyan nagyszerű csapatot, melynek minden tagja a magyar nyelv szépségét, szeretetét osztja meg a befogadó közönséggel.  Alkotóink a világ különböző szegleteiből hirdetik a tisztaságot, a kultúrát, az emberi értéket fajtól, nemtől, vallástól, és minden megkülönböztetés mentesen.  Képzőművészeti kiállításokat, állandó író-olvasó találkozókat tartunk az Origó-Mecsekszabolcs Rádióban az FM-87,8 Mz frekvencián élő adásban. Sikerünknek tudhatjuk a CINKEfészek Antológiánkat, a tavaly szeptemberi 2010Pécs EKF szerepvállalásunkat, a www.origo-haz.hu/cinke honlapunkat, ahol azonnali publikálásra, olvasásra, hozzászólásra van lehetőség. Magyarságunk lefedettsége behálózza e glóbusz szélességi, és hosszúsági köreit. A világ számos egyetemén, könyvtárában forgatják nagy szeretettel alkotóink verseit, prózáit, különböző képzőművészeti alkotásait.
Ennek a közösségnek a tagja az a győri Zsigai Klára is, akit Ön, Önök karhatalommal, testi és lelki megalázással kitettek otthonából. Az interneten pontosan nyomon lehetett követni a teljes ügymenetet. Annak minden hibáját, erkölcsi buktatóit, még jogi útvesztőit is, ahol elveszett az igazság. Nagyon nagy hiba, hogy a képviselők, a felsővezetés, annak kiszolgáló bírósági testülete nem az állampolgár védelmére van fenntartva, hanem a saját bürokráciájára, ahol az „errare humanum est”, Senecával elveszett.
Már József Attila is megfogalmazta: „Az ország nem kérdi, mivégre engedik meggyűlni a bajt s miért nem a munkás védelmére gyámolítják a gyáripart.” A jogrend megalkotói valami furcsa módon nem azt a népet szolgálják, akik megválasztották Őket. Összefonódásaik olyan erős szálakon csüggnek, hogy legyen az bármilyen hatalmi rendszer, önmaguk védelmére működik, van fenntartva.

„…Én fölnéztem az est alól
az egek fogaskerekére –
csilló véletlen szálaiból
törvényt szőtt a mult szövőszéke
és megint fölnéztem az égre
álmaim gőzei alól
s láttam, a törvény szövedéke
mindig fölfeslik valahol…”

Mint ha csak ma fogalmazódott volna meg e gondolat, épp oly’ kilátástalanul semmisítik meg a Magyar Népet.
Zsigai Klára törvénytisztelő, rendszerető, alkotó, hasznos tagja e társadalomnak. Értékeiből ad, szellemiségét megosztja verseiben. Mások munkáit megbecsülve példaértékű utat mutat a cél nélkül lézengőnek, a tudatos építőnek egyaránt. Ilyen értékek birtokosát hagyták ellátatlanul, utcára téve, minden csibészségüket tagadva, mint egy „sub rosa” összeesküvést gyakorolva az ítészek között.
S ami a legszörnyűbb, a magyarnak hitt ember van a legnagyobb kárára az igaz Magyarnak!

Önöket, és Önök munkáit megvetve maradok tisztelettel:

Bartalovics Zoltán
CINKE program


prayer

blue képe
blue
Offline
Csatlakozott: 2008/07/14

Ezzel csak egy lesz a gond szerintem, hogy válaszra sem méltatják, vagy, ha mégis, akkor az Ő jogaikat hírdetik, és azt, hogy természetesen legjobb tudásuk szerint, és jogosan jártak el...nos, itt van a kutya elásva...

Támogatom zsoló ötletét, hozzunk létre alapítványt...pl. Cinke Alapítvány és oda mindenki annyit fizet be, amennyit szeretne, vagy tud...ha meg támogatni szeretnénk abból a pénzből valakit, akkor az olyan ember legyen, aki megérdemli, akinek éppen szüksége van rá...mint most Klárinak...

Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Csak azt tudom mondani mindenkinek, hogy, Köszönöm!

Sajnos jó helyen gondolkodtok ügyemben, ezt be kell látnom, még ha nagyon nehéz is!

Ügyészségre beadtuk ügyvédemmel a rendőrök elleni feljelentésünket. Most állítólag ők is feljelentettek engemet (pedig én nem bántottam senkit), és bizonytani is tudom.

7 féle (diagnózis) dologgal kezeltek a korházba, melyből több súlyos, és jelenleg is nagy fájdalmaim vannak. Bármi változás történik velem, azonnal jeleznem kell, vissza visznek.

Civil szervezettől támogatottan az ügyvéd  vállalja ügyemet, de itt most két ügy fog menni párhuzamosan, ami azt jelenti, a másik felére még nem jött össze támogatás. Barátaim, és értem aggodók kértek számlaszámot tőlem, hogy segthessenek.

Fájó szívvel teszem ki, de most meg kell tennem, már fel nem adhatom, az igazságnak ki kell derülnie.12 év, és az otthonom mellett az igazság, a becsületem  nem veszíthetem el!

Kérlek Benneteket, ha tudtok segítsetek, esetleg küldjétek tovább, mert az idő telik, és magam is gyenge vagyok még(remélem nem sokáig)Lelkileg még ezt a támogatás kérési lépésemet is meg kell emésztenem, de most erre sincs időm, meg nem állhatok!


Bagó Andrásné (Zsigai Klára)(Győr)
OTP sz.szám:11773377-00639228

Köszönöm Mindenkinek, és szeretettel ölellek Benneteket!

Klári

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Nem megerősített hírek szerint a három rendőrt felfüggesztették állásukból!

 

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Kedves Barátaim!

 

Ügyem további fejleményeiről itt olvashattok.

http://blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=zsigaiklara

A Zsarú Magazinban megjelent cikket is.ügyészségi  vizsgálatok folyamatban vannak, szeptemberben lesz a folytatás. Jelneleg is vannak fájdalmaim, kórházba vissza kell mennem még kontrollra .

Egyben el kell mondjam, hogy nagy lelkiismeretfurdalással küzdve a megsegítésemre  nyitott OTP számlát megszüntettem a tegnapi nappal.

Egy- kétezer forint jött rá összesen, amit köszönök, rajtam akkor az is segített. Megkellett szüntetnem, mert az OTP hihetetlen összegeket számolt fel költségként, a tájékoztatással szemben, ráadásul visszamenőlegesen hónapkra, egyik napról a másikra követhetetlen módon költségekkel terhelte. Megmondani nemtudták, hogy mit miért....nem késlekedhettem, mert olyan kikötései lettek az OTP nek, ami erkölcstelen.

Még egész augusztus havi nemlétező forgalomra is, és  van egy hónap felmondás is állítólag, ami új dolog....szintén  költség, amit kötelezően beakartak fizettetni velem a semmire...ráadásul minden ügyintéző más összeget mondott...és azt akarták még aláiratni velem, hogy ha hónapok múlva vesznek észre tartozást, akkor kiszámlázzák...elfogadom...!Mosoly))) hol élnek ezek????......hát lehúztam, és úgy írtam alá!

Kifizettem amit még elfogadhatónak tartottam, AMIT MÉG MEGTUDTAK MAGYARÁZNI...és jegyzőkönyvet vetettem fel az ügyről, ott helyben. ...megtették, pedig nagyon meglepődtek, hogy egy ügyfél mer szólni....sajnos, ha elesett egy ember, az a legjobb a hivatal számára...hát most megtudhatják... 

Ezt csak jótanácsként mondom, nézzetek utána ti is, ha OTP-nél van számlátok, mert én elveszítettem a bizalmamat.

Szeretettel:Klári

 

 

Igy

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Legújabb irodalmak

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Irodalom Telekes Béla: Viszontlátás / Wiedersehen toni 2024/03/28 - 09:43 2024/03/28 - 09:43
Irodalom Rigó Tibor: Egyre kevesebb / Immer weniger toni 2024/03/27 - 08:30 2024/03/27 - 08:30
Irodalom Bertolt Brecht: Der Abgerissen Strick / Az elszakadt kötél toni 2024/03/26 - 08:07 2024/03/26 - 08:07
Irodalom Mucsi Antal-Tóni: Egy hópehely toni 2024/03/25 - 21:18 2024/03/25 - 21:18
Irodalom Torkos László: Kerülöm az embereket / Ich übersehe die Menschheit toni 2024/03/25 - 08:37 2024/03/25 - 08:37
Irodalom Szüry Dénes Tavasz volt akkor / Es war Frühling damals toni 2024/03/24 - 10:01 2024/03/24 - 10:01
Irodalom Kozma Andor: Éji dal / Nachtlied toni 2024/03/23 - 09:02 2024/03/23 - 09:02
Irodalom Gyulai Pál: Hölgyeinkhez / An unsere Damen toni 2024/03/22 - 08:33 2024/03/22 - 08:33
Irodalom Ifj. Téglás Gábor Carmen lugubre / Carmen lugubre toni 2024/03/21 - 10:16 2024/03/21 - 10:16
Irodalom Mucsi Antal: …és egy könnycsepp… / …und eine Träne… toni 2024/03/20 - 08:51 2024/03/20 - 08:51
Irodalom Jakab Ödön: A magvető / Der Seemann toni 2024/03/19 - 08:53 2024/03/19 - 08:53
Irodalom Arany János A tetétleni halmon / Auf dem Hügel von Tetétlen toni 2024/03/18 - 08:22 2024/03/18 - 08:22
Irodalom Lampérth Géza: Torinóban / In Turin toni 2024/03/17 - 10:06 2024/03/17 - 10:06
Irodalom Lampérth Géza Új sírok / Neue Gräber toni 2024/03/16 - 08:31 2024/03/16 - 08:31
Irodalom Krüzselyi Erzsike: Az a csillag / Dieser Stern toni 2024/03/15 - 10:20 2024/03/15 - 10:20

Legújabb hangzóanyagok

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Audió Tompos Lilla: Karácsony ambrusa 2019/12/23 - 21:34 2019/12/23 - 21:34
Audió Kék mezőben Góth László 2019/12/14 - 05:58 2019/12/14 - 05:58
Audió Szabó Melinda: Októberi látomás ambrusa 2019/10/12 - 19:26 2019/10/12 - 19:26
Audió Kelvin: Angyalka ambrusa 2019/01/15 - 22:18 2019/01/15 - 22:18
Audió Visszatekintő: Karácsony Pécsett 1918-ban ambrusa 2019/01/02 - 12:54 2019/01/02 - 12:54

Legújabb fórumtémák

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Fórumtéma Megszűnt pályázat Markovics Anita 2019/12/31 - 13:41 2019/12/31 - 13:41
Fórumtéma Klapek Gabriella hímezve festő, énekes, zeneszerző prayer 2 2016/11/28 - 12:48 2018/03/31 - 00:43
Fórumtéma 2017. AKÍK Művészeti Pályázat prayer 2016/12/28 - 19:03 2016/12/28 - 19:03
Fórumtéma 2016 évi rendezvények capek 17 2016/01/14 - 11:27 2016/08/07 - 16:47
Fórumtéma CINKEfészek Antológia 6. Szt. Mártonnak ajánlva prayer 14 2016/04/17 - 18:06 2016/07/17 - 12:32
Fórumtéma CINKE klub Gyöngyivel prayer 20 2015/04/17 - 21:42 2016/07/09 - 14:15
Fórumtéma Cinke színdarab Emeraude 1 2016/04/25 - 09:38 2016/04/27 - 08:51
Fórumtéma Szent Márton évforduló pályázat prayer 5 2014/09/28 - 09:49 2016/03/01 - 22:47
Fórumtéma Ötletek, és a megvalósítás. prayer 164 2010/02/05 - 20:51 2016/02/02 - 14:28
Fórumtéma Aktuális pályázatok zsuska 177 2013/02/06 - 11:01 2016/01/26 - 12:16

Legújabb rendezvények

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Rendezvény Tavaszi Varázs Fesztivál capek 2019/03/29 - 11:00 2019/04/12 - 12:06
Rendezvény Húsvéti nyusziles az Origó-Házban capek 2019/04/18 - 12:00 2019/04/12 - 12:02
Rendezvény Vidám farsang capek 2019/02/28 - 16:00 2019/03/14 - 12:11
Rendezvény CINKÉK a nagyvilágban - Lélekmorzsák capek 2019/02/22 - 17:00 2019/03/14 - 11:54
Rendezvény Versek Istenről, Hazáról, Szerelemről... capek 2019/01/24 - 16:00 2019/01/16 - 21:40