Reményteli édes élet...

siktár éva képe

 

Amikor szomorúság falja fel a napod
tehetetlen dühödben ordíts csak egy nagyot!
komor felhők megijednek, távoznak tova
Nap sugara újból ragyog, figyelj jól oda!
 
Életösztön megvívja a millió csatát,
élni akarsz, madár dalol, halld a dallamát!
Neked lejti könnyű táncát, kedved keresi
mosolyt csal az orcádra, hiszen megteheti!
 
Ne gondold, hogy másnak könnyebb, de még élni kell!
Milliónyi tücsök zenél, hozzád fényt visz el!
Reményteli édes élet, hol vagy, kedves kincs, 
megkereslek, visszahozlak, itt leszel megint!
 
Tiszai P. Imre képe
Tiszai P. Imre
Offline
Csatlakozott: 2011/02/24

Évi...ez remek vers...."tetszik vers"......csak nehogy a + jelből kereszt jel legyen....hasonlítanak...

(hihihihi...az unokád, hogy hasonlít rád....Nagy vigyor.....ő is kattttonnna?....)



Barátsággal: Imre

Temetni már tudsz, siratni majd

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Nem, Imre kedves én szeretem a + jelet, nálam az soha nem változhat keresztté. Nem, a fiam volt katona, de már nem az. Hát igen, az unokám 4 év múlva lesz ennyi idős, mint én ott a képen. 21 éves voltam és már 3 éves volt a fiam.

Köszönöm, hogy olvastál, véleményeztél, szeretettel: Évi

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Évikém !

IGEN valóban-de a tücsök segge bent van a falóban...

Kicsit necces ez, de törlöm ám ha...

Pussz

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Jánoskám!

Most jöttem a Gogliból, áttanulmányoztam a "necces" kifejezés szinonímáit, - nem sok info van róla, a fene egye meg - de azt olvastam, hogy azt jelenti, hogy "ciki". No fejtsd már ki nekem bővebben légy szíves, hogy mi ebben a versben a ciki. A tücsök se...-t meg sem próbálom megfejteni, majd leírod ha akarod.

Nem kell törölnöd, mert roppant módon érdekelne - de komolyan, nem sértődöm meg -, hogy mi a "necces" ebben a versben. Innen addig el nem megyek ma sehová, míg meg nem kapom a választ.

Köszönöm, hogy olvastál.

Pussz!

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Évikém kedves vagy, a Googlira mentél !

De hát itt a jó öreg János bácsi !

A hsz-emre írtam, hogy necces !

Pussz-még írok !

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

No ez az ami nem derült ki, de mi van a tücsökkel, visszavárlak! Bár én nem szeretem a természet lágy ölén... mármint a tücsköt...

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Évikém ezt ki írta ?

 

Milliónyi tücsök zenél, hozzád fényt visz el!
 
Valamit keversz-fénylik mint a tücsök segge, vagy millió szentjánosbogár ?
Itt a gyogyi agyam dobott 1 hátast !

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Jánoskám, mi az, hogy ki írta?

Nem, nincs szentjánosbogár! A tücsök olyan szépen zenél, hogy ezáltal fényt visz, olyan csodálatos a zenéje, mint a fény! Nincs benne tücsök se...-e, sem szentjánosbogár ami fénylik. Tücsök van egyedül, nem látod lelki szemeid előtt? Én látom! Nem jó irányba nézel. Vagy nem hallod a zenét sem? Nekem sem valami jó a fülem, de én hallom! Hallanom kell, hiszen akkor nem tudtam volna leírni így ahogy írtam.

Kielégítő a válaszom? Látom, hogy nem helyeselsz, no nem baj, ezen talál nem fogunk összeveszni. De ha gondolod, kiveszem belőle a tücsköt.Különben is én nem tudom, fénylik a tücsök s...-e?

Szia!

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Évi-ne idegelj !

Hóttegyenes lenne a véleményed, ha a beköltözne a lakásodba
EZ AZ ÁLLAT ! -pld a kandallóba-vagy akárhová-és ott 02.00-KOR
ciripelne-kibaszott  magas hangon ! Hát nem kívánom senkinek !

De mert, mily kedves voltál-küldök 2-őt postán..egy himet +egy nyőstényt
-szaporodjatok-gyarapodjotok a Babámnak nótázzatok ! Úgyse alszikl ő éjjel!

Jólvan na, SZEMÉTKEDEM- visszavágó az éjjelre !

Pusszszsasszemuurnemlesssz !

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Lehet, hogy más lenne a véleményem, ha ez az ÁLLAT itt élne a közelemben, de ez a veszély nem áll fenn, nincs kandallóm, a radiátort biztos, hogy nem szereti akkor ezek szerint - azt a szavadat, hogy ciripelne, azt értem, de a másikat nem és nem is vagyok hajlandó megérteni soha, ezért kapsz egy rakétát, húzd le a fejed! -.

Miért, mi bajod volt az éjjeli találkozónkkal? Ne mondd, hogy nem érezted jól magad? Hárman voltunk, nem emlékszel, Dórika, Te és én! A rosszindulat ne vegyen rajtad erőt, mert ez már rosszindulat, hoigy küldöd rám a szaporulatot!

Szemétkedni, miért? Hiszen együtt voltunk az éjjel, ne tagadd le, mert visszavágok!

Pussssssz!

Ui.: Ha beszélgetni szeretnél velem, itt tegyük, ne az üzenőfalon, mert másnak is kell a hely.

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Drágám !

Ha azt írnám verseidre . csodálatos - gyönyörő- lélekmelegítő-életszagú-stb..

Gratulálálok.! -nos?

kb ha ez lenne a véleményem, akkor:  TE ezt mondád :a SZEMÉTJÁNOS most meg ezt találta ki a bosszantásomra !

Hidd el DRÁGÁM nekem ez nem kerül semmibe ! Nyomatom én ha kell 1000 -rel ! a kért véleménye(d)m !

Azért Pusszantalák ám-csak kirúgtam a hámból !

 

 

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Az jó, drágám ha kirúgtl a hámból - hát együtt voltunk, nem, a kutyafáját nekije, nem emlékszel rá? Együtt rúgtunk ki... a hámból, no mindegy, felvettem ám videóra, majd alkalomadtán átküldöm Neked, a döbbenet ki fog ülni az arcodra, de majd letörlöm!

Azt mondod, hogy kívánságműsorrá degradálod a véleményedet? Ne tedd, mert ha nem vagy őszinte, ne is írj! De ha írsz, mellőzd már azokat az alpári szavakat! Nem hiszem el, hogy nem lehet leszokni róla! Nem akarsz? Dehogynem, tudom én azt szívem, drágám, egyetlenem, mit mondjak még "kedves, szépet, Neked"?

Ne legyél SZJ. mert különben is ezt a Szurkálódó Jánosra találtad ki, nem a szemétre! Nem emlékszel erre sem, no gratulálok!

Akkor kezdjük, ott,hogy mire emlékszel egyáltalán?

Szedd össze a gondolataidat és ebéd után várlak!

Pussz!

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

janos képe
janos
Offline
Csatlakozott: 2009/01/24

Nem írtad -mikor tálalod, ja és mi lesz? Lencseleves, sóbavízbekrumpií...
meg ilyenek ? Jó, akkor oda nem megyek !

Pussz-jóóóétvááágyat !

' Akiknek az antennáit leerodálta már az idő, ők most itt miért nyerők ?

Üdv.

János

Góth László képe
Góth László
Offline
Csatlakozott: 2012/10/01

"Necces" = hajszál híján elfogadható. Az asztalitenisznél a szerválásnak tisztán át kell jutnia a háló (Netz, necc) felett. Ha érinti a labda, az a necces szerva. Nem hibapont, csak meg kell ismételni.

Góth László

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Igen, kedves Laci értelek, ezt én is megtaláltam a tenisszel kapcsolatosan. Második unukám, aki most 16 éves, ő járt "teniszre", ő csacsogta el nekem a nyáron. Komolyan mondom, ezek a fiatal gyerekek, kik jól vannak nevelve még csodákra lesznek képesek, nem csak a sport vonatkozásában, hanem  értelmileg is, övéké a jövő! (Vagy nem?) Mercikém  aki 16 éves, másodikos a Karinthyban kitűnő tanuló szinte általános elsőtől kezdve, tudod, csodálom! Olyan könnyedén teszi, hogy elájulok tőle. Lehet, hogy a gének? Nem tudom. A legnagyobb fiú-unokám 17 éves, informatikai suliba jár, a franc sem tudja, hogy az mit jelent, mert nem érdekel, de otthon van a számítógép világában, amire én soha a büdös életben nem leszek képes, mert nem...

Ha nem vagyok indiszkrét, mennyi idősek a gyermekeid? Dórikát úgy ítélem meg, hogy  a lányommal lehet egyidős, aki 37 éves.

Köszönöm, hogy itt voltál!

Szeretettel látlak máskor is!

Évi.

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

barnabyy képe
barnabyy
Offline
Csatlakozott: 2012/08/26

Csak pozitívan, mindig, és minden helyzetben...gratulálok Éva remek gondolatú versedhez. Szeretettel:Barna

Olvasni nagyon tudok, írni még nem...

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Kedves Barna!

Nagyon szépen köszönöm, hogy olvastál és köszönöm méltató szavaidat.

Szeretettel: Évi.

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

genálpiroska képe
genálpiroska
Offline
Csatlakozott: 2010/06/20

Drága Barátnőm!

Szép verset írtál ismét!

Gratulálok: Pircsi

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Köszönöm szépen Barátnőm, hogy olvastál.

Szeretettel: Évi

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

Dombyné Szántó Melánia képe
Dombyné Szántó ...
Offline
Csatlakozott: 2012/01/19

Kedves Évi !

Gratulálok bíztató, pozitív gondolatokat sugárzó szép versedhez !

Szeretettel: Melánia

Meláni

"Csak az olvassa versemet, ki ismer engem és szeret" (József Attila)

Bakos Erika képe
Bakos Erika
Offline
Csatlakozott: 2012/02/14

Nagyon jó gondolatok, drága Évikém!

Szeretettel olvastam remek versedet!

Ölellek!

"Akinek hite van, mindene van, s akinek hite nincs, semmije sincs."

siktár éva képe
siktár éva
Offline
Csatlakozott: 2011/12/30

Drága Erikám, köszi szépen, hogy olvastál, már hiányoltalak, mielőbbi gyógyulást kívánok Neked.

Szeretettel: Évi

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyék észre ott ahol vagy, de nagyon hiányozzál onnan, ahonnan elmentél."

(Victor Hugo)

Legújabb irodalmak

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Irodalom Telekes Béla: Viszontlátás / Wiedersehen toni 2024/03/28 - 09:43 2024/03/28 - 09:43
Irodalom Rigó Tibor: Egyre kevesebb / Immer weniger toni 2024/03/27 - 08:30 2024/03/27 - 08:30
Irodalom Bertolt Brecht: Der Abgerissen Strick / Az elszakadt kötél toni 2024/03/26 - 08:07 2024/03/26 - 08:07
Irodalom Mucsi Antal-Tóni: Egy hópehely toni 2024/03/25 - 21:18 2024/03/25 - 21:18
Irodalom Torkos László: Kerülöm az embereket / Ich übersehe die Menschheit toni 2024/03/25 - 08:37 2024/03/25 - 08:37
Irodalom Szüry Dénes Tavasz volt akkor / Es war Frühling damals toni 2024/03/24 - 10:01 2024/03/24 - 10:01
Irodalom Kozma Andor: Éji dal / Nachtlied toni 2024/03/23 - 09:02 2024/03/23 - 09:02
Irodalom Gyulai Pál: Hölgyeinkhez / An unsere Damen toni 2024/03/22 - 08:33 2024/03/22 - 08:33
Irodalom Ifj. Téglás Gábor Carmen lugubre / Carmen lugubre toni 2024/03/21 - 10:16 2024/03/21 - 10:16
Irodalom Mucsi Antal: …és egy könnycsepp… / …und eine Träne… toni 2024/03/20 - 08:51 2024/03/20 - 08:51
Irodalom Jakab Ödön: A magvető / Der Seemann toni 2024/03/19 - 08:53 2024/03/19 - 08:53
Irodalom Arany János A tetétleni halmon / Auf dem Hügel von Tetétlen toni 2024/03/18 - 08:22 2024/03/18 - 08:22
Irodalom Lampérth Géza: Torinóban / In Turin toni 2024/03/17 - 10:06 2024/03/17 - 10:06
Irodalom Lampérth Géza Új sírok / Neue Gräber toni 2024/03/16 - 08:31 2024/03/16 - 08:31
Irodalom Krüzselyi Erzsike: Az a csillag / Dieser Stern toni 2024/03/15 - 10:20 2024/03/15 - 10:20

Legújabb hangzóanyagok

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Audió Tompos Lilla: Karácsony ambrusa 2019/12/23 - 21:34 2019/12/23 - 21:34
Audió Kék mezőben Góth László 2019/12/14 - 05:58 2019/12/14 - 05:58
Audió Szabó Melinda: Októberi látomás ambrusa 2019/10/12 - 19:26 2019/10/12 - 19:26
Audió Kelvin: Angyalka ambrusa 2019/01/15 - 22:18 2019/01/15 - 22:18
Audió Visszatekintő: Karácsony Pécsett 1918-ban ambrusa 2019/01/02 - 12:54 2019/01/02 - 12:54

Legújabb fórumtémák

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Fórumtéma Megszűnt pályázat Markovics Anita 2019/12/31 - 13:41 2019/12/31 - 13:41
Fórumtéma Klapek Gabriella hímezve festő, énekes, zeneszerző prayer 2 2016/11/28 - 12:48 2018/03/31 - 00:43
Fórumtéma 2017. AKÍK Művészeti Pályázat prayer 2016/12/28 - 19:03 2016/12/28 - 19:03
Fórumtéma 2016 évi rendezvények capek 17 2016/01/14 - 11:27 2016/08/07 - 16:47
Fórumtéma CINKEfészek Antológia 6. Szt. Mártonnak ajánlva prayer 14 2016/04/17 - 18:06 2016/07/17 - 12:32
Fórumtéma CINKE klub Gyöngyivel prayer 20 2015/04/17 - 21:42 2016/07/09 - 14:15
Fórumtéma Cinke színdarab Emeraude 1 2016/04/25 - 09:38 2016/04/27 - 08:51
Fórumtéma Szent Márton évforduló pályázat prayer 5 2014/09/28 - 09:49 2016/03/01 - 22:47
Fórumtéma Ötletek, és a megvalósítás. prayer 164 2010/02/05 - 20:51 2016/02/02 - 14:28
Fórumtéma Aktuális pályázatok zsuska 177 2013/02/06 - 11:01 2016/01/26 - 12:16

Legújabb rendezvények

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Rendezvény Tavaszi Varázs Fesztivál capek 2019/03/29 - 11:00 2019/04/12 - 12:06
Rendezvény Húsvéti nyusziles az Origó-Házban capek 2019/04/18 - 12:00 2019/04/12 - 12:02
Rendezvény Vidám farsang capek 2019/02/28 - 16:00 2019/03/14 - 12:11
Rendezvény CINKÉK a nagyvilágban - Lélekmorzsák capek 2019/02/22 - 17:00 2019/03/14 - 11:54
Rendezvény Versek Istenről, Hazáról, Szerelemről... capek 2019/01/24 - 16:00 2019/01/16 - 21:40