CINKEfészek Antológia 3.

95 válasz [Utolsó bejegyzés]
prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Kedves CINKÉK!

Újabb év telik el a CINKE életében, így itt az ideje gondolkodnunk a soron következő közös megjelenésben.
A tavalyi szerzői jogok, és bekerüléssel kapcsolatos szerződésekkel ellentétben, idén teljesen más logika alapján mérjük fel erőinket. Mivel a szerződést sok tagunk nem tartotta be, kitöltve, aláírva-visszaküldve sem rendelte meg a ráeső kötelező könyveket, vagy éppen felbontatlanul, és még felbontva, hiányosan is visszaküldték, nem véve át azokat, így a szerzői jogokról, és a bekerülés lehetőségéről szerződésnek minősül az
ELŐTAKARÉKOSSÁG.
Persze, kivételek is szép számban akadtak, akik mindent betartva, vagy még azon is túl, vásároltak, sőt, adományoztak rászorulóknak, így adva lehetőséget a könyvben való szerepléshez az irodalmat magas szinten művelőknek. (Köszönjük önzetlenségüket!)

Idén, azaz 2010-ben, megfelelő igény esetén kiadjuk 3-ik Antológiánkat.
A z infláció mértékét követve úgy gondolom, ha az eddigi vastagság és mennyiség a kiindulópont,
2.000.- azaz, kettőezer forintban állapítom meg. Ettől eltérés lehetséges akár lefelé, vagy felfelé irányban is, ez nagyban függ a nyomdával való megegyezésünkön.  Ahogy eddigi könyveinket, úgy a 2010-est is bekerülési költségen kívánjuk forgalmazni magunk és szeretteink között.
Az előtakarékosság nem feltétele a könyvben való szereplésnek. Azért, mert valaki meg tudja fizetni, még nem jogosít fel minket arra, hogy kiadjuk műveit. Ennek eldöntésére egy felállított szakmai zsűri döntésének meghozatala szükséges minden egyes műnél, legyen az irodalom, képzőművészet, fotó, vagy bár mi egyéb, amit a CINKE teljes mértékben felvállalhat. A zsűrit tagjaink közül választjuk, figyelembe véve itteni aktivitását, tehetségét, szakmai rálátását.
Kizáró ok azon alkotók, akik az eddig megjelentekben szerepelve sem vették át könyveiket. Akik kevesebbet vásároltak a szerződéseikben vállaltaknál, azok a megfelelő takarékosság, és a zsűri döntése alapján természetesen bekerülhetnek.
Az előtakarékosság lényege, hogy a nyomdai költségeink fedezete meglegyen, a munkálatok befejeztével átvételkor, fizetni tudjuk a nyomdának.
Az előtakarékosság minden esetben teljes összeggel visszautalásra kerül az alkotó számlaszámára, ha a zsűri nem tartja alkotásait elfogadhatónak.
Mindenkinek önmagát kell ajánlania, önmaga alkotásaiból kell beküldeni elbírálásra.  Minden megkezdett oldal a könyvben 2.000.- azaz kettőezer forint. Tehát, ha valaki 5 oldallal szerepel, annak 5 X 2.000.- = 10.000.- vagyis tízezer forintot kell előre megküldenie az alábbi számlára:

 

Volksbank Zrt. 14100017-60943849-03000000

A számla tulajdonosa: Pécs-Baranyai Origó-Ház Egyesület

A közlemény rovatba írjátok be: ANTOLÓGIA ADOMÁNY 2010 és a nick nevet, vagy a valódi nevet, hogy hamar beazonosítható legyen, kitől jött a pénz

Természetesen, többet vásárolhat mindenki, de ezt is kérem előre jelezni, mert ez emelheti a példányszámot.
Aki nem tudja utalni a pénzt, az személyesen is beviheti az Origó-Házba, cím: 7629 Pécs, Komlói út 94-98.

Minden esetben visszautalásra kerül az a különbözet is, amennyivel esetleg kevesebbe kerül a könyv.
Vagy beszámításra kerül a postaköltségbe, ha valaki ezt kéri. A postaköltséget szintén előre, vagy utánvéttel lehet rendezni.

Műveiteket ide bemásolt hivatkozással, melyek a CINKÉN megtalálhatóak adhatjátok le, vagy szintén ide bemásolva a verseket, prózákat, képzőművészeti alkotásokat úgy, hogy inkább több legyen, amiből válogathat a zsűri.
A zsűri döntése fellebbezhetetlen! Megindokolása nem kötelező.

 

 

Ne feledjétek: Az előtakarékosság maga a szerződés a szerzői jogdíjakról való lemondás, és a megfelelő példányszámok vásárlására. A pénz visszautalása negatív elbírálás esetén, nem vonható felelősségre az Origó-Ház. Negatív elbírálás esetén a pénz visszafizetésére az Origó-Ház teljes felelősséget vállal. Azok nem betartása jogi orvoslással bírnak.

Abban az esetben, ha a könyv többe kerülne, mint 2.000.- forint az eddigi minőséggel, akkor annak különbözete befizetésével vehető, vagy postázható az alkotónak, megrendelőnek.

Tördelés megkezdése csak az előtakarékosság összegének beérkezése után lehetséges, megkímélve magunkat az esetleges fölösleges munkáktól.

Az esetleges későbbi eladhatóság érdekében a Könyv várható címe: CINKEfészek Antológia 3. amit szintén a karácsonyfa alá szánunk.

MINDENKINEK TARTALMAS, NÍVÓS, SZÉP KÖNYVET KÍVÁNOK!

Bartalovics Zoltán
Felelős szerkesztő
prayer@enternet.hu
+36 20 515 5301

prayer

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Kedves Zoli!

Köszönöm! Nagyon ügyesek voltatok! Az Antológiákat megkaptam, melyek teljes összegét már megküldtem. Egyuttal pluszként 2000.- Ft ot is küldtem postaköltséghez, mert nemtudtam mennyibe kerül a 8 könyv elküldése. Gondolom, kerülték egymást az információk, és az átutalásokat, annak összegét  még nem láthattad, ezért irtál tévesen postaköltség tartozást nekem.

Mégegyszer köszönöm!

Klári

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Kedves Klári!

Ahogy az Origó-Ház egyeztet velem, visszautaltatom a különbözetet.

Köszönöm!

prayer

Sárkány Sándor képe
Sárkány Sándor
Offline
Csatlakozott: 2010/09/24

Kedves Zoli!

Örömmel tudatom veled, hogy az imént bontottam ki az Antológiákat tartalmazó csomagot!

Szeretném újra és újra megköszönni ezt a kedves kis kiadványt! Nagyon tetszik már kívülről is, és gyorsan átlapoztam, az első kíváncsiság rohamának engedve. Igéretesnek tűnik, és már érzem, hogy jól összebarátkozok vele.

Természetesen a postai költséget már reggel rendeztem.

Köszönöm a gyorsaságot!

Szeretettel: Sanyi

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Kedves "maszatoló"! Mosoly))

Büszkén adom szeretteimnek én is ezt a könyvet karácsonyra, hiszen a saját kezűleg készült ajándék talán a legnagyobb érték. S bizony, nagy megtiszteltetés, hogy veled, veletek lehetek ebben a közös kiadványban.

Köszönöm a lehetőséget, a barátságot, a felém nyújtott kezet - kezeket!

prayer

Sárkány Sándor képe
Sárkány Sándor
Offline
Csatlakozott: 2010/09/24

Ez a minimum tőlünk kedves Zoli!

Már olvaslak!

Szeretettel: Sanyi

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

A postázások az alábbiaknak megtörténtek a mai nappal. Nem utánvéttel küldtük, mert akkor sokkal drágább lett volna. Akiknek még utalni kellene a postaköltséget:

 

A lista a következő:

Zsolcay Gyuláné 870Ft

Kovács Károly 870Ft

Maszong József 870Ft

György Viktória Klára 990Ft

Rakottyai Ágnes 870Ft

Sánta Zsolt 3500Ft (külföld)

Sárkány Sándor 990Ft

Zsigai Klára 990Ft

prayer

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

A CINKEfészek Antológia 3. elkészült, átvehető az Origó-Házban: 7628 Pécs, Komlói út 94-98.

Aki postán kéri és még nem adta meg címét, az küldje el részemre E-mailben, hogy mihamarabb feladhassuk:

prayer@enternet.hu

Az Antológia átvehető a záróünnepélyen is!

prayer

Sárkány Sándor képe
Sárkány Sándor
Offline
Csatlakozott: 2010/09/24

Köszönöm szépen Zoli!

Ha minden jól megy, akkor terveim szerint alakulhatnak a dolgok, és páratlan ajándékként tehetem a karácsonyfa alá az Antológiát, meglepetésként szeretteimnek.

Mennyit hallottunk már arról, hogy az igazi ajándék az, amit az ember maga készít szeretteinek. Akkor az Antológia igazi ajándék lehet, hiszen kicsit benne van a lelkünk is!

Nem győzöm köszönni a lehetőséget, hogy közétek vezetett jó sorsom, melyhez drága Szeplőnek kellett felismernie, hogy szükségem lehet rá!

Szeretettel: Sanyi

Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Húhhha  Zoli , ez nagyon nagy boldogság, várom már!Mosoly)) Ügyes vagy, mindig tudtam, és az eredmény is azt mutatja!

Még van pár nap addig, a menetelem még kicsit bizonytalan....de reménykedek.

Köszönet, és baráti szeretettel ölellek!Mosoly)

Klári

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Sárkány Sándor képe
Sárkány Sándor
Offline
Csatlakozott: 2010/09/24

Sárkány Sándor

2336. Dunavarsány, Vörösmarty út 9.

Végtelenül boldog vagyok, hogy már ilyen előrehaladott állapotban van a mi Antológiánk!

Hála és köszönet érte!

Szeretettel: Sanyi

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Ma már a kezembe fogtam és lapozgattam a köteles példányokat. Mosoly))
Ahogy az átutalás a számlájukon lesz, mehetek érte. (Ezen a héten biztosan, mert tegnap elutaltuk a pénzt.)

prayer

Sárkány Sándor képe
Sárkány Sándor
Offline
Csatlakozott: 2010/09/24

Értem én, hogy az ember nem dícséri agyon a saját lovát, de meg tudtad állni, hogy nem írtál semmit arról, hogy milyen érzés volt kézbefogni az Antológiát?

Köszönöm a munkádat Zoli!

Szeretettel: Sanyi

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Felemás érzés volt, kedves Sándor.
Mert pár napja szereztem tudomást arról, hogy Székely Imre két képének a címét elírtam, így nem hibátlan a könyv.
Viszont, mivel eddig hori tördelte, de idén nem vállalta, nekem kellett megtanulni ezt a nyomdai előkészületet. Na, ilyen vonatkozásban jó volt.
Viszont, ha az alkotókat nézem, kik benne vannak, egyenesen lélekemelő! Mosoly))

prayer

Sárkány Sándor képe
Sárkány Sándor
Offline
Csatlakozott: 2010/09/24

Bevallom, kedves Zoli, ha az én képeimmel történik így, nekem nem okozott volna keserűséget, végülis a lényeg az, hogy látható a kép, másrészt mint tudjuk, még a robotgépek is hibázhatnak. Ezzel a kis tökéletlenséggel vagyunk mi teljes emberek

Akkor nem csak a jó pap tanul holtig, hanem mindnyájan. Így lettél most már tördelő is. Gratulálok, a vizsgamunka ismerete nélkül is!

Töretlen lelkesedéssel várom a könyvünket!

Szeretettel: Sanyi

bambulandusz képe
bambulandusz
Offline
Csatlakozott: 2010/01/24

Szeretnék egy könyvet én is rendelni, ha még lehetséges.


prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Igen, köszönöm. Beírlak a listába, és majd átvehető lesz az Origó-Házban, valamikor a jövő hét végétől. (remélem)
Érdeklődni kell a 72/ 238-888 telefonon.

prayer

bambulandusz képe
bambulandusz
Offline
Csatlakozott: 2010/01/24

Tisztelt Uram! Köszönöm, majd átveszem. Viszlát!


Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Kedves Zoli!

****Úgy gondolom, erről is tudnia kell mindenkinek, hisz  még időben van:

A nyilvántartásodat nézve látom, hogy az  átutalt összegek, több helyen a neveknél bizony az Antológiába került oldalak száma x 2.000.- összegénél kevesebbek. Természetesen korrigálom magam is az utalást, ahogy megbeszéltük.Egyben mindenkinek ajánlom nézze meg a nevénél lévő oldalak számát, és az oldalankénti 2.000.- Ft összeggel szorozza be, mert az Origóháznak tartozunk ezzel a részünkre kölcsönadott  összeggel. 

****Ha közvetlenül a bankba történik a befizetés, akkor nem kell utalási dijat sem fizetni, úgy tájékoztattak. 

 Volksbank Zrt. 14100017-60943849-03000000

A számla tulajdonosa:Pécs-Baranyai Origó-Ház Egyesület

A közlemény rovatba írjátok be: ANTOLÓGIA ADOMÁNY 2010 és a nick nevet valamint a valódi nevet,hogy hamar beazonosítható legyen, kitől jött a pénz

****Még fontos elmondani, hogy a múlt évben,  2009 -ben kiadott Antológiánkból van még egy pár darab.  Csodálatos kivitelben és tartalommal.  Lehet abból is rendelni, és a rendelés beérkezése szerint történik. Új tagoknak is ajánljuk, hogy megismerhessék ezt a csodálatos Antológiát is.

Köszönettel: Klára

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Köszönöm áldozatos munkátokat, Zoli! Örömmel látom a listáról, az Antológiánkba került oldalak számát  is, köszönöm,  rendezem.

Baráti öleléssel:Klári

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Sárkány Sándor képe
Sárkány Sándor
Offline
Csatlakozott: 2010/09/24
Kedves Zoli! Örömmel nyugtáztam, hogy már ilyen előrehaladott állapotban van a könyv megjelenése. Előzetes ígéretemhez híven összesen 20 példányra lenne szükségem, ami annyit jelent, hogy az eddig befizetett 30.000 forintot természetesen megtoldom még 10.000 forinttal. Kérlek jelezz vissza, hogy van-e lehetőségem ennyi könyvet kapni. Köszönettel az eddigi áldozatkész munkádért is.

Szeretettel: Sanyi

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Kedves Sándor!

Köszönöm igényedet, természetesen nyugtáztam.
Alkotásaid igyekeztem úgy összeállítani, hogy hozzá tegyek értékeihez.

Jó egészséget!

prayer

Sárkány Sándor képe
Sárkány Sándor
Offline
Csatlakozott: 2010/09/24

Kedves Zoli!

Köszönöm szépen a bizalmat, hétfőn a szokott módon küldöm a hátralékot.

Szeretettel: Sanyi

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Figyelem!

Mivel idén csak 200 darab könyvet rendeltem a nyomdából, ezért, aki vásárolni szeretne azon felül, ahány oldalon szerepel, kérem, itt jelezze mihamarabb. Vagy ha olyat tud, aki olvasónk, közönségünk és ezt a könyvet szánja szeretteinek Karácsonyra, rendelje meg, hogy maradjon, jusson Neki is.
144db. könyv biztosan elfogy saját részünkre, a fennmaradó 56 db.-ból az Origó-Ház is igényt tart, és eddigiekkel hasonlóan, ez a válogatás is eljut a világ nagy egyetemeihez, könyvtáraihoz.
Mint látjátok, nem sok marad, ezért kérem az előrejelzést.

prayer

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

CINKEfészek Antológia 3.

200 példány, 2.000.-/db. = 400.000.- bruttó. Keménykötésű, fotóminőségű lap.
162 oldalas, ebből 108 oldal fekete-fehér, 53 oldal színes beltartalommal.
35 alkotó közös munkája 144 oldalon, plusz 2 oldal „sleepwell designe” borítással.


Név                                                     oldalszám                     befizetett összeg   plusz rendelés

Babina Éva & Horváthné Albert Rita     4 oldal

Bartalovics Zoltán                                   22 oldal                   44.000.-           

Bárdosné Tóth Lídia                                4 oldal                      8.000.-

Bíró Sándor                                               4 oldal

D. Janovics Ilona                                      4 oldal                         

Domokos Edit                                           2 oldal                     4.000.-

Faragó Gáborné                                       3 oldal                     6.000.-

Gombos Gabriella                                    1 oldal        (Nagy Gabriellával együtt fizetve)

Gógucz Eleonóra                                      4 oldal                    8.000.-

György Viktória Klára                                6 oldal                  16.000.-    +1.000.-              + 2 db.

Győri Zsigai Klára                                     8 oldal                  10.000.-    +8.000.-

Joóné Soós Andrea                                  5 oldal                   4.000.-

Kapinya Ilona                                             4 oldal                   8.000.-

Kéméndy József                                        1 oldal

Kovács Károly                                             2 oldal                  4.000.- (?)

Könyves Tóth Enikő                                   2 oldal                  4.000.-

Lénárd József                                             2 oldal                  2.000.-

Lyza Zsolcai                   pk                         4 oldal                 10.000.-

Maszong József                                         2 oldal                    4.000.-

Mucsi Antal                                                  2 oldal                 10.027.-   (postaköltséggel együtt) 

Nagy Gabriella                                            4 oldal                 10.000.-

Papp Judit                                                    5 oldal                 10.000.-

Péter Erika                                                   3 oldal

Rakottyai Ágnes                                          2 oldal                  4.000.-

Sánta Zsolt                                                   2 oldal                  4.000.-

Sárkány Sándor                                         18 oldal                40.000.-                         + 2 db.

Somogyi Tekla                                             2 oldal                         

Szabó E Éva                                                 2 oldal

Székely Imre                                                 2 oldal                 11.250.-   (postaköltséggel együtt)

Szers András                                                3 oldal                    6.915.-  (postaköltséggel együtt)

Takács István                    1 db.                  3 oldal                    4.000.-

Tárnok Mihály                                               5 oldal                  10.000.-

Ugró Ildikó                                                    5 oldal                   10.000.-

Várkonyi Judit                                               2 oldal

bambulandusz                                                                                                                    1 db.

Raito Kuomeni                                                                                                                     1 db.

prayer

Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Köszönöm a visszajelzést, és munkátokat, drága Zoli!

Szeretettel:Klári

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Károly képe
Károly
Offline
Csatlakozott: 2010/08/03

Kedves Zoltán!

 

Ha annak a négyezer forintos befizetésnek az azonosítója:55865542..........110.........71---akkor az az enyém.

Bocs. a hiányosságért

üdv.

Károly


Aylon képe
Aylon
Offline
Csatlakozott: 2008/07/22

Kedves Zoltán!

Napokon belül utalom: négy oldal,-  két lap az az, nyolcezer forint. 

Köszönettel:

Aylon

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

A CINKEfészek Antológia 3. kiadványunkra eddig beérkezett fizetések:

Sárkány Sándor       postai befizetés 09.30. 10.000Ft

Sárkány Sándor       postai befizetés 10.02. 20.000Ft

Győri Zsigai Klára   postai befizetés 08.30. 10.000Ft

Szers András            utalás                  09.30.   6.915 Ft   András

Lénárd József           kp                         10.04.   2.000Ft

Mucsi Antal              utalás                  10.07.  10.027Ft  Tóni

Rakottyai Ágnes        utalás                  10.08.   4.000Ft  Ágnes

Gógucz Nóra            utalás                   10.08.   8.000Ft Nora

Donka Sándorné     utalás                  09.30.   4.000Ft Taygeta

Horváthné N. Gabriella utalás           10.05. 10.000Ft Blue

Ugró Ildikó               utalás                   10.11.  10.000Ft Green Eye

Sánta Zsolt                postai befizetés               4.000Ft Arculat

Joóné Soós Andrea  utalás                  10.06.  4.000Ft Anyatka

Rovni Emese             utalás                  10.06.  4.000Ft Sete

Donka Sándorné      utalás                  10.13.   5.000Ft Taygeta

Könyves Tóth Enikő utalás                 10.12.   4.000Ft

Tárnok Mihály          utalás                  10.11.   6.000Ft Tamiska

 Domokos Edit               4.000Ft  2 oldal 2010.10.15.

Zsolcay Gyuláné        10.000Ft  5 oldal 2010.10.21.

Székely Imre utalás     11.250.-               2010. 10. 22.

Zsolcay Gyuláné 10.21. 10.000Ft

Maszong József  10.25.  4.000Ft

Bartalovics Zoltán      utalás  11.11.   44.000.- Ft.

és volt egy név nélküli 4.000Ft
Kérem, aki felismeri magát benne, az igazolja a banki átutalási papírjával!

Kérem,  

prayer

Károly képe
Károly
Offline
Csatlakozott: 2010/08/03

Kedves Zoltán!

Okt. ötödikén feladtam négyezret, az antológiához. Esetleg nem érkezett meg? Nem látom  a nevek közt az enyémet.

Üdv. Károly


prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Kedves Károly!

Sajnos, az Origó-Házban látják csupán a számlát, így azt az információt tudom kitenni, amit onnan kapok.
Holnap rákérdezek, és jelzem.
Köszi a türelmed! Mosoly))

Zoli (prayer)

prayer

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

A CINKEfészek Antológia 3. kiadványunkra eddig beérkezett fizetések:

Sárkány Sándor       postai befizetés 09.30. 10.000Ft

Sárkány Sándor       postai befizetés 10.02. 20.000Ft

Győri Zsigai Klára   postai befizetés 08.30. 10.000Ft

Szers András            utalás                  09.30.   6.915 Ft   András

Lénárd József           kp                         10.04.   2.000Ft 

Mucsi Antal              utalás                  10.07.  10.027Ft  Tóni

Rakottai Ágnes        utalás                  10.08.   4.000Ft  Ágnes

Gógucz Nóra            utalás                   10.08.   8.000Ft Nora

Donka Sándorné     utalás                  09.30.   4.000Ft Taygeta

Horváthné N. Gabriella utalás           10.05. 10.000Ft Blue

Ugró Ildikó               utalás                   10.11.  10.000Ft Green Eye

Sánta Zsolt                postai befizetés               4.000Ft Arculat

Joóné Soós Andrea  utalás                  10.06.  4.000Ft Anyatka

Rovni Emese             utalás                  10.06.  4.000Ft Sete

Donka Sándorné      utalás                  10.13.   5.000Ft Taygeta

Könyves Tóth Enikő utalás                 10.12.   4.000Ft

Tárnok Mihály          utalás                  10.11.   6.000Ft Tamiska

 Domokos Edit               4.000Ft  2 oldal 2010.10.15.

Zsolcay Gyuláné        10.000Ft  5 oldal 2010.10.21.

Székely Imre utalás     11.250.-               2010. 10. 22.

prayer

LONA képe
LONA
Offline
Csatlakozott: 2009/05/23

Zolikám küldöm a verseim az antológiába.

http://www.origo-haz.hu/cinke/cinke/node/12807
http://www.origo-haz.hu/cinke/cinke/node/5751
http://www.origo-haz.hu/cinke/cinke/node/5816
http://www.origo-haz.hu/cinke/cinke/node/6857

 

Üdv:LONA

Péntek!... személyes fizetés! Köszönöm!


toni képe
toni
Offline
Csatlakozott: 2010/04/13

Kedves Zoli!

Örülök, hogy sikerült!

üdv Tóni

prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

A CINKEfészek Antológia 3. kiadványunkra eddig beérkezett fizetések:

Sárkány Sándor       postai befizetés 09.30. 10.000Ft

Sárkány Sándor       postai befizetés 10.02. 20.000Ft

Győri Zsigai Klára   postai befizetés 08.30. 10.000Ft

Szers András            utalás                  09.30.   6.915 Ft   András

Lénárd József           kp                         10.04.   2.000Ft 

Mucsi Antal              utalás                  10.07.  10.027Ft  Tóni

Rakottai Ágnes        utalás                  10.08.   4.000Ft  Ágnes

Gógucz Nóra            utalás                   10.08.   8.000Ft Nora

Donka Sándorné     utalás                  09.30.   4.000Ft Taygeta

Horváthné N. Gabriella utalás           10.05. 10.000Ft Blue

Ugró Ildikó               utalás                   10.11.  10.000Ft Green Eye

Sánta Zsolt                postai befizetés               4.000Ft Arculat

Joóné Soós Andrea  utalás                  10.06.  4.000Ft Anyatka

Rovni Emese             utalás                  10.06.  4.000Ft Sete

Donka Sándorné      utalás                  10.13.   5.000Ft Taygeta

Könyves Tóth Enikő utalás                 10.12.   4.000Ft

Tárnok Mihály          utalás                  10.11.   6.000Ft Tamiska

prayer

Könyves Tóth Enikő képe
Könyves Tóth Enikő
Offline
Csatlakozott: 2008/07/27

Köszönettel két verset elküldtem  a kért formátumban, a 4000 Ft-ot átutalom hétfőn, bármiben segítségetekre lehetek itthon vagyok.

 

Könyves Tóth Enikő:  Szólnak a harangok, Jöttél felém

 


prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Minden képet, képzőművészeti alkotást küldjetek el nekem jpg-ben ahhoz, hogy tördelni lehessen. Lehetőleg minél nagyobb legyen: prayer@enternet.hu
Nagyon sürgős! 

prayer

Könyves Tóth Enikő képe
Könyves Tóth Enikő
Offline
Csatlakozott: 2008/07/27

Két vers megjelenését szeretném az Antológiába, ha még lehetőség van rá

 

Jöttél felém

Szólnak a harangok

Köszönöm, és természetesen a segítségemet is felajánlom.


Lácai Mihály képe
Lácai Mihály
Offline
Csatlakozott: 2008/07/21

Sajnos anyagiak miatt nem tudok részt venni az antológiában.

Megértéseteket köszönöm!

tamiska képe
tamiska
Offline
Csatlakozott: 2008/10/15

Kedves Zoli barátom!

Kérlek nézd el nekem, nekünk, hogy most, -kicsit későn- reagálok az atológia jelentkezésre, de kb. egy hónapig nem voltam, voltunk itthon.
Két versemet kérem majd megjelentetni,( ha elfogadjátok) két oldalon.

A pénzt, 4000-Ft-ot küldöm azonnal./Emese segítségével/

anyatka képe
anyatka
Offline
Csatlakozott: 2008/12/16

4000 ft-ot átutaltam.  Köszönöm! Andi:)

Szeretettel: Andi

 

Károly képe
Károly
Offline
Csatlakozott: 2010/08/03

Ha még lehet, akkor ezzel a két verssel nevezek az Antológiába.

A fa megnőtt már | CINKE - Civilek Nevezetes Kulturális Eseményei

Az a pillanat | CINKE - Civilek Nevezetes Kulturális Eseményei

A pénzt holnap postára adom.

Üdvözlettel :Károly

(Bocs. a duplázásért.)


prayer képe
prayer
Offline
Csatlakozott: 2008/06/30

Köszönöm, örülök Nektek! Mosoly))

prayer

Károly képe
Károly
Offline
Csatlakozott: 2010/08/03

Ha még lehetséges, ezt a két versemet szeretném az Antológiába.

A fa megnőtt már | CINKE - Civilek Nevezetes Kulturális Eseményei

Az a pillanat | CINKE - Civilek Nevezetes Kulturális Eseményei

A pénzt holnap adom postára.

Köszönöm: Károly


Del képe
Del
Offline
Csatlakozott: 2010/05/03

,,Képről, szoborról amit tudni kell, azt látni kell tudni!" /Borsos Miklós/

Del képe
Del
Offline
Csatlakozott: 2010/05/03

Ha elfogadjátok még a jelentkezésemet, két képem szeretném, ha az Antológiában lenne, az  Egyedül című, és amit ma tettem fel, A fa, és a habok.

A pénzt utalom pár napon belül.

Üdvözlettel; Ági

,,Képről, szoborról amit tudni kell, azt látni kell tudni!" /Borsos Miklós/

arculat
Offline
Csatlakozott: 2010/08/20

A nevezett versem:

Hagymazaj

http://www.origo-haz.hu/cinke/cinke/node/12052

 

A pénzt rövidesen átutalom.

Köszönettel:

Zsolt


kemendytoda képe
kemendytoda
Offline
Csatlakozott: 2008/11/14

Juditka! Légy szives a nevembe  kivválasztani és berakni a képeket.De csak 2000.- lesz maximum.Üdv.J

Judit képe
Judit
Offline
Csatlakozott: 2008/07/21

Zoli!  Ma kiküldtem számos CINKE tag részére egy értesítő levelet, várj még a visszajelzésekre!

Köszönöm!

Szeretettel: Judit

"Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan." Antoine de Saint Exupéry

blue képe
blue
Offline
Csatlakozott: 2008/07/14

Megígértem, tehát szólok. Átutalva: 2010. október 04-én 10.000,- Ft. Köszöntem a türelmet! Mosoly

Judit képe
Judit
Offline
Csatlakozott: 2008/07/21

Csak ha Ti is úgy gondoljátok 2 oldalon 3 vers:

Ha majd...

Ármányos szerelem

Alexandrámnak

 

Szeretettel: Judit

"Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan." Antoine de Saint Exupéry

Legújabb irodalmak

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Irodalom Apostol Bertalan A gyimótvölgyi hársfa / Die Linde von Gyimotstal toni 2024/05/13 - 08:12 2024/05/13 - 08:12
Irodalom Vállaji Sipos Ida Őszi ibolyák / Herbstveilchen toni 2024/05/12 - 08:12 2024/05/12 - 08:12
Irodalom Torkos László: Áldott kezek / Gesegnete Hände toni 2024/05/11 - 07:51 2024/05/11 - 07:51
Irodalom Siklossy László Hangok / Stimmen toni 2024/05/10 - 09:11 2024/05/10 - 09:11
Irodalom Joachi Ringelnatz: Missglücktes Liebesabenteuer / A félresikerült szerelmi élmény toni 2024/05/09 - 09:02 2024/05/09 - 09:02
Irodalom Sas Ede Az éjszakába / In die Nacht. toni 2024/05/08 - 08:53 2024/05/08 - 08:53
Irodalom Havasi István A szegények háza / Das Armenhaus toni 2024/05/07 - 08:37 2024/05/07 - 08:37
Irodalom Tóth Árpád: Meddő órán / An karge Stunde toni 2024/05/06 - 07:54 2024/05/06 - 07:54
Irodalom Radnóti Miklós: Gyökér / Wurzel toni 2024/05/05 - 09:16 2024/05/05 - 09:16
Irodalom G. Diószeghy Mór Ahol nyilnak az akácok / Wo die Akazienbäume blühen toni 2024/05/04 - 08:18 2024/05/04 - 08:18
Irodalom Jakab Ödön: Édesanyámnak / Zu meiner Mutter toni 2024/05/03 - 07:15 2024/05/03 - 07:15
Irodalom Rigó Tibor Május ha lehetnék / Wenn ich könnte Mai sein toni 2024/05/02 - 07:46 2024/05/02 - 07:46
Irodalom József Attila: Munkások / Die Arbeiter toni 2024/05/01 - 07:51 2024/05/01 - 07:51
Irodalom Palágyi Lajos Reggel a tengeren / Morgens auf das Meer toni 2024/04/30 - 07:29 2024/04/30 - 07:29
Irodalom Rigó Tibor: Cigány keringő / Zigeunerwalzer toni 2024/04/29 - 08:08 2024/04/29 - 08:08

Legújabb hangzóanyagok

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Audió Tompos Lilla: Karácsony ambrusa 2019/12/23 - 21:34 2019/12/23 - 21:34
Audió Kék mezőben Góth László 2019/12/14 - 05:58 2019/12/14 - 05:58
Audió Szabó Melinda: Októberi látomás ambrusa 2019/10/12 - 19:26 2019/10/12 - 19:26
Audió Kelvin: Angyalka ambrusa 2019/01/15 - 22:18 2019/01/15 - 22:18
Audió Visszatekintő: Karácsony Pécsett 1918-ban ambrusa 2019/01/02 - 12:54 2019/01/02 - 12:54

Legújabb fórumtémák

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Fórumtéma Megszűnt pályázat Markovics Anita 2019/12/31 - 13:41 2019/12/31 - 13:41
Fórumtéma Klapek Gabriella hímezve festő, énekes, zeneszerző prayer 2 2016/11/28 - 12:48 2018/03/31 - 00:43
Fórumtéma 2017. AKÍK Művészeti Pályázat prayer 2016/12/28 - 19:03 2016/12/28 - 19:03
Fórumtéma 2016 évi rendezvények capek 17 2016/01/14 - 11:27 2016/08/07 - 16:47
Fórumtéma CINKEfészek Antológia 6. Szt. Mártonnak ajánlva prayer 14 2016/04/17 - 18:06 2016/07/17 - 12:32
Fórumtéma CINKE klub Gyöngyivel prayer 20 2015/04/17 - 21:42 2016/07/09 - 14:15
Fórumtéma Cinke színdarab Emeraude 1 2016/04/25 - 09:38 2016/04/27 - 08:51
Fórumtéma Szent Márton évforduló pályázat prayer 5 2014/09/28 - 09:49 2016/03/01 - 22:47
Fórumtéma Ötletek, és a megvalósítás. prayer 164 2010/02/05 - 20:51 2016/02/02 - 14:28
Fórumtéma Aktuális pályázatok zsuska 177 2013/02/06 - 11:01 2016/01/26 - 12:16

Legújabb rendezvények

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Rendezvény Tavaszi Varázs Fesztivál capek 2019/03/29 - 11:00 2019/04/12 - 12:06
Rendezvény Húsvéti nyusziles az Origó-Házban capek 2019/04/18 - 12:00 2019/04/12 - 12:02
Rendezvény Vidám farsang capek 2019/02/28 - 16:00 2019/03/14 - 12:11
Rendezvény CINKÉK a nagyvilágban - Lélekmorzsák capek 2019/02/22 - 17:00 2019/03/14 - 11:54
Rendezvény Versek Istenről, Hazáról, Szerelemről... capek 2019/01/24 - 16:00 2019/01/16 - 21:40