Új regisztráció esetén igazold magad itt ahhoz, hogy jelentkezésed elfogadhassuk: bartalovicszoltan@gmail.com
vagy ezen a telefonon:
+36205155301
Vevőszolgálat
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
- Jó napot kívánok, segíthetek valamiben?
- Jó napot, remélem igen. Ezt hoztam.
- Régebbi termék, látom, kissé megkopott.
- Szeretném, ha kicserélné.
- Mi a baj vele?
- Elromlott.
- Tessék várni kicsit… Megmondaná, kérem, konkrétan mi a baja?
- Nos, nézze, nem értek hozzá. De nem működik. Megnéztem volna a Használati Útmutatót, de nem tetszettek mellékelni.
- Igen, sajnos használati leírást valóban nem tudunk adni, de mindenkinek szólunk időben, hogy azok beszerezhetőek, kevéske utánjárással.
- Értem én ezt, higgye el, de… Nem volt rá időm, és most itt állok… Kellene, szükségem lenne rá, de nem akar működni az istennek sem!
- Őt talán hagyjuk ki ebből, uram.
- Nem bánom, hagyjuk. Bár néha az az érzésem, erősen köze lehet a dologhoz.
- Most ironizál ugye?
- Nevezze annak, ha akarja.
- Megmutatná, mi is a baj, egészen pontosan? Kopott, azt látom, mondta is már, de azon kívül?
- Ha megnézi, láthatja, hiszen ön szakember nem?
- Biztosítom róla, hogy az vagyok, nem is a legrosszabb.
- Na látja! Nézze például itt, ezt a törést!
- Látom, uram, és meg kell mondanom, az a törés a nem rendeltetésszerű használat eredménye.
- Valóban? Ön szerint mit kellett volna tennem? Már akkor bajok voltak vele!
- Készséggel elhiszem önnek. De ön megpróbálta megváltoztatni a sorrendet. A műveleti sorrend nagyon fontos, azt még a laikusok is tudni szokták.
- Nos, talán igaza van, meglehet, türelmetlen voltam egy kicsit. És itt? Látja? Ezt a hosszú, sötét bemaródást? Erre mit tud mondani?
- Hm… Ne haragudjon, de… meg kell kérdezzem, ön ivott, amikor ez a bemaródás keletkezett?
- Hát, nézze… Igen, ittam.
- Uram, ha hiszi, ha nem, naponta hoznak vissza terméket ezzel a hibával. Az ital nem tesz jót az árunak.
- Nagyszerű, tehát ez is az én hibám, mi?
- Ön ivott, kedves vevő.
- Mindegy, hagyjuk. Tessék, nézze meg itt, és itt, meg itt is! Erre is tud valami okosat, nyilván…
- Ne tessék indulatoskodni, kérem. Nincs értelme. Erőltetni tetszett, ugye?
- Igen! Igen kérem, erőltettem. És? Ennyit sem bír ki a maguk vacka? Egy kis erőltetéstől mindjárt megsérül?
- Nézzen csak ide, mutatok valamit. Tetszik ezeket látni? Ugyanolyan sérülések, mint amelyeket az imént mutatott. Csak jóval későbbiek. Nézze csak meg, mennyivel mélyebbek, szélesebbek ezek a törések! Mit gondol, uram, miért?
- Halvány fogalmam nincsen.
- Mert a termék közben korosodott. Minél régebben tetszik használni, annál több gondosságot, törődést igényelne.
- Tehát nem cserélik ki?
- Sajnálom, de nem áll módunkban.
- Sejthettem volna, mindig ez van. Rám sóznak valami vackot, aztán nem vállalják a felelősséget.
- Nézze, ha indulatos, csak a termék sérül esetleg. Ne tessék csapkodni kérem! Az imént mondta, hogy nem gondoskodott használati útmutatóról.
- Jó. Nem csapkodok, tudja mit? Igaza van. Javítható esetleg?
- Kérem, mi minden általunk értékesített terméket folyamatosan szervizelünk.
- Na ne mondja! Akkor ezek a sérülések, mégis miért nem lettek megjavítva?
- Mert a mi szervizünk prevenciós. Megelőző jellegű. Ha nem szervizelnénk folyamatosan, az ön terméke már rég megsemmisült volna.
- És én ezt most higgyem el, mi? Szervizelnek, megelőző jelleggel, mondhatom marhajó!
- Bocsásson meg, panasza van a szakszerviz működésével kapcsolatban?
- Mi az, hogy van? De még mennyire, hogy van! Még szép, hogy van!
- Ne tessék indulatoskodni kérem, rögtön szólok a kollégámnak.
- Rendben, de igyekezzen, ha lehet!
- Gábriel! Gábriel, ki tudnál jönni egy pillanatra?
)) Nagyon jó, nagyon aktuális életképet teremtettél!!!! Mindvégig azon töprengtem, hogy mi is lehet az a termék, és vajon kiderül-e a végére. Persze nincs jelentősége az írás szempontjából, mert nem a terméken volt a hangsúly... A lényeg, hogy a vevőnek soha nincs igaza...
))))))....Olyan, mint a levehető ajtajú kávéfőző!...))))...Jól ironizáltad, korunk baját!...Klassz!...Lyza
Így igaz, Rose kedves, még akkor is, ha az a ''termék'' az életünk.
Az a baj, hogy tényleg nem vigyázunk, és ha van is útmutató - mert azért az van, józan paraszti eszünk - akkor sem törődünk vele, csak ha baj van, akkor ijedünk meg egy pillanatra. Egyszer olvastam valahol, hogy mindig kölcsönt kérünk a szervezetünktől, mikor mire van szükség. Egy kis nem alvást, egy kis tartalék energiát, egy kis plusz erőt, kitartást stb. De elfeljetjük visszaadni a kölcsönt, pedig kamat sem kellene. Ráadásul igyekszünk meggátolni az önbeszerzést is, az életmódunkkal, aztán egy idő után elfárad a kölcsönadó, és elege lesz..... Bocsánat túl hosszú voltam. Írásod nagyon tetszett!!!!
Friss hozzászólások
1 év 15 hét
1 év 42 hét
1 év 51 hét
2 év 11 hét
2 év 25 hét
2 év 25 hét
2 év 27 hét
3 év 13 hét
3 év 17 hét
3 év 38 hét