Fiú gitárral

Desert_Rose képe


Nézem, ahogy a díványon ül. Egyik lába maga alá felhúzva, amolyan fél-törökülésben, a másikat lógatja. Ölében a kopott akusztikus gitárom, méghozzá fordítva, mint ahogyan lennie kellene, de ő balkezes. Érdekes, az óráját is a jobb kezén hordja, pedig így nem esik kézre a beállítója, és mégis. Halkan pengeti a húrokat: nekem játszik valami fájdalmasan szépet. Ezúttal csak nekem. Az ablakra pillantok, ahol a lemenő nap fénye bevilágít, és ünnepi bíborvörösbe öltözteti a függönyt, és a szobát. Ez azon ritka percek egyike, amikor jó volna egy végtelen vászonra merevíteni az időt.

A fotelből figyelem őt, és ellazulva hallgatom azt az andalító spanyol dallamot, amit játszik. Most nem néz rám, a húrokra koncentrál, aminek inkább örülök, mert így nem kell zavarba jönnöm pillantásának zöld lángú tüzétől, és kicsit könnyebb elviselnem jelenlétének mélyen felkavaró, és számomra kivédhetetlen, tudatalatti támadásait. Nem is sejti, mennyire hatással van rám. Bárcsak tudná, sokszor azt gondolom, aztán végül mindig rendre utasítom az elmémbe fészkelő buja gondolatokat, bár ez nem mindig sikerül. Elhatározom, hogy ezúttal nem leszek erős, és hagyom magam elvarázsolni. Fürdőzöm vonzerejében, és titkon meglopom őt, beszippantom fiatal testének agresszíven kiáradó férfiasságát, hosszasan gyönyörködöm kisfiús arcának szoborszerű szabályosságában. Sűrű, rövid, világosbarna haj, erőteljes szemöldök, makacsságra utaló áll, igéző zöld szemek. A nyakán és a karjain dús szőrzet, amely feltehetően testének ruhával fedett részein is folytatódik, és gondolatban megejtem mezítelen bőrének felszínén ezt a zavarba ejtő utazást. - Férfi! – síkit bennem egy hang. Princípiumának őseszenciáját, mintegy szemtelenül kihívóan, arcára és alkatára rajzolta a természet, mintha az örök férfi megtestesítőjét, Dávidot, vagy Apollót mintázta volna. A kezeit nézem; hosszú, szép ujjain időzök, ahogy érzékien a húrokat simogatja, és magam képzelem a gitár helyére.

Minden idegszálammal rátapadok lényének finoman hangolt rezgéshullámaira, és a halk zenében elnyúlva és föloldódva, együtt ringatózom vele valami mámoros ködvilágban, ahol csak ketten vagyunk, test a test ellen, a szenvedély verítékétől csillogó kacér mezítelenségben. Öle lüktetve zakatol ölem fogságában, hosszasan és fáradhatatlanul, majd végül erőtlenül hanyatlik vissza, hogy oltalmazó kupolaként boruljon rám, és homlokáról sós cseppek hullanak kiszáradt ajkamra, miközben szabálytalan zihálása disszonáns hangokat ültet a gitárszóló szívszaggató dallamába. Magamhoz térek, tudatomban újra különválik képzelet és valóság, és ujjaim görcsösen feszülnek a lakkozott karfára, és magamban könyörgök, neki könyörgök, őérte könyörgök… De ő nem hallja, nem tudja, nem sejti kínjaim.

Ekkor hirtelen felnéz, pillantásunk találkozik, és ő elmosolyodik. Mosolya hatalmas szög, amely a mellembe fúródva a háttámlához szegez, szinte mozdulni nem tudok, de hosszú pillanatokra még levegőt venni sem. Forróság önti el tagjaim, érzem, amint a vér lüktetve száguld ereimben, s combjaimat egymáshoz szorítva próbálom eldörzsölni egy nedvességcsepp okozta kínzó-csiklandó viszketést.

Micsoda őrültség, színtiszta őrültség minden egyes gondolatom és vágyam vele kapcsolatban, hiszen fiatalabb nálam, jóval fiatalabb, de a helyzet reménytelensége, és minden abból fakadó végzetszerűség csak tovább szítja bennem a tüzet, azt a veszélyes tüzet, amely felemészt - tudom - anélkül is, hogy egyszer igazán lángra lobbanhatna. A köztünk húzódó szakadék, csak egyetlen évtized mindössze, mégis száz évnek érzem legalább, száz átkozott évnek, és mintha inkább az anyja volnék, de semmiképpen sem egy törékeny női lény, aki hozzá illik, s akire – feltételezem – egy korabéli fiú vágyik. Istenem, milyen bolond vagyok, hogy volt egyetlen olyan perc, amikor hittem benne!

Hirtelen abbahagyja a játékot. A csend úgy borul a szobára, mint a meglebbenő függönnyel az esti szürkület. De nem volt elég sötét hozzá, hogy elrejtsen valamit, amit nem szerettem volna, hogy észrevegyen.
– Te sírsz? – kérdezi kissé rosszallóan, és gyönyörű szemeit szemtelenül az enyémbe fúrja.
– Nem, dehogy. Csak kissé meghatódtam…. A zenétől van. Nagyon szépen játszol…
Úgy tűnik, elfogadja a válaszom, fejét lehajtja, ujjai már a húrokon ismét, és én a messzi távolból hallgatom azt a szomorkás, andalúz melódiát, miközben a homályos könnyfátyolon át bámulom az álomszerű foltokká mosódó, s lassan tovatűnő alakot szobám hűs magányában.

blue képe
blue
Offline
Csatlakozott: 2008/07/14

...hát...maradjunk annyiba, hogy Antológiába való, minden cseppje...)))))))

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Köszönöm, Gaby. Mosoly)) Bár oda nem szívesen tennék olyasmit, ami túl személyes, vagy legalábbis annak hat, akár van alapja, akár nincs.

- Rose -

„Tőlem ne várjon

Judit képe
Judit
Offline
Csatlakozott: 2008/07/21

Hát valahogy így.... 10 év áthidalható egy olyan lehetséges kapcsolatban, amiről novelládban írsz, de hosszú távra nem alkalmas. Lebilincselő írás volt kedves Rose Mosoly))

Szeretettel: Judit

"Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan." Antoine de Saint Exupéry

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Örülök,  hogy tetszett!!! Mosoly)) Hát igen... 10 év a nő javára semmiképpen sem szerencsés, pláne hosszútávon. Ez esetben még egy futókapcsolat esélyében sem bízik a női főszereplő.

- Rose -

„Tőlem ne várjon

hori képe
hori
Offline
Csatlakozott: 2008/07/12

Az efféle korkülönbségek nem működnek hosszútávon (de biztosan vannak kivételek). Tetszik a megoldásod, mert nehéz eltalálni az átmenetet a képzelgés és a valóság között. Finoman erotikus írás, tetszett, Rose!

- hori -

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Vártam már a véleményed! Mosoly)) Köszönöm, hogy olvastad, és örülök, ha tetszett... Igen, az efféle írások állnak hozzám is a legközelebb, mert ezzel tudok maximálisan azonosulni, hisz minden cseppje én vagyok: az én gondolataim, az én érzéseim.

- Rose -

„Tőlem ne várjon

Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Nagyon tetszet írásod Rose. Részletes bemutatás. láttatása, érzések átadása lenyűgözött, gratulálok!

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Drága Klárim! Enyém az öröm, hogy olvastad. Mosoly))

- Rose -

„Tőlem ne várjon

Zsigai Klára képe
Zsigai Klára
Offline
Csatlakozott: 2008/07/31

Nagyon örülök, köszönöm én is!Mosoly)))

"Adni úgy kell tudni, hogy el is lehessen fogadni.Elfogadni pedig csak azt lehet, amit úgy adnak!" (zsigaiklara)

Molnár Péter képe
Molnár Péter
Offline
Csatlakozott: 2008/09/24

hm... Jól írsz, nagyon jól.
Privát megy.

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Köszönöm, kedves Péter! Mosoly)

- Rose -

„Tőlem ne várjon

Nurse képe
Nurse
Offline
Csatlakozott: 2009/02/12

Kár, hogy ilyen későn olvastam. Már mindent elmondtak előttem.

Azért annyit csak: Ott ültem én is a díványon és hallgattam a zenét, éreztem a nő vívódásait, és ez jó. Sikerült visszadni mindazt, amit a szakma csak etikai dillemmaként ismer. Ha ez a dilemma egy nő lelkében viaskodik, sokkal másabb értelmet nyer. Nem iagaz?

Üdv: Zsóka

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Örülök Neked, kedves Zsóka, itt az írásom alatt. Köszönöm értő figyelmed!!! Mosoly))))

- Rose -

„Tőlem ne várjon

kerlac képe
kerlac
Offline
Csatlakozott: 2008/07/26

Így most már igen.
Rendben van.
Ez már annyira saját stílus, hogy nem zavarók az időnkénti (túl) hosszú mondatok.
Érdemes volt türelmesnek lenni önmagadhoz, és hinni azoknak, akik tudták, hogy Íróvá lehetsz. Külön öröm, hogy szinte végig követhetem a pályádat.

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Ne túlozz  a dícséretekkel, kérlek.... Még bőven van hová fejlődnöm. Péter írta, hogy el kellene hagynom a sablonos kliséket, amik azért be-becsúsznak. Igaza van.  Érezni már tudok, elképzelni is, de írni még nem...
Örülök, hogy nyomon követed írásaimat.  Mosoly))

- Rose -

„Tőlem ne várjon

tamiska képe
tamiska
Offline
Csatlakozott: 2008/10/15

...

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Kedves TáMi!

Mosoly)))) Nincs az az író, aki úgy írna, hogy egy morzsányi valóságalapja ne lenne az írásának. Így van. Az öröm az enyém, és a megtiszteltetés, hogy olvasóim közt tudhatlak! Mosoly)

- Rose -

„Tőlem ne várjon

kerlac képe
kerlac
Offline
Csatlakozott: 2008/07/26

Régebben ismerlek, mint bárki, a jelenlevők közül. Tudom, honnan indultál. Ismerek másokat is, akiknek elmondtam a véleményem. Megköszönték, és nem törődtek vele.

A Magad útján haladsz, és jó látni, hogy előre jutsz.
Persze az én véleményem csak egy, a sok közül. De az enyém, és Te tudod, hogy nem hízelgek.
Ez a  Te utad.

Az enyém a csönd, ha néha ki is szólok belőle.

Desert_Rose képe
Desert_Rose
Offline
Csatlakozott: 2008/11/11

Nem csak régebben, de talán jobban is.... Mosoly))
Köszönöm.

- Rose -

„Tőlem ne várjon

kerlac képe
kerlac
Offline
Csatlakozott: 2008/07/26

Ezt nem tudom. Annyira nem ismerlek, mint szeretném. De érzetek alapján mondtam, és egy másik dimenzióban talán majd jobban, többet, érthetőbben.

Legújabb irodalmak

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Irodalom Vállaji Sipos Ida Őszi ibolyák / Herbstveilchen toni 2024/05/12 - 08:12 2024/05/12 - 08:12
Irodalom Torkos László: Áldott kezek / Gesegnete Hände toni 2024/05/11 - 07:51 2024/05/11 - 07:51
Irodalom Siklossy László Hangok / Stimmen toni 2024/05/10 - 09:11 2024/05/10 - 09:11
Irodalom Joachi Ringelnatz: Missglücktes Liebesabenteuer / A félresikerült szerelmi élmény toni 2024/05/09 - 09:02 2024/05/09 - 09:02
Irodalom Sas Ede Az éjszakába / In die Nacht. toni 2024/05/08 - 08:53 2024/05/08 - 08:53
Irodalom Havasi István A szegények háza / Das Armenhaus toni 2024/05/07 - 08:37 2024/05/07 - 08:37
Irodalom Tóth Árpád: Meddő órán / An karge Stunde toni 2024/05/06 - 07:54 2024/05/06 - 07:54
Irodalom Radnóti Miklós: Gyökér / Wurzel toni 2024/05/05 - 09:16 2024/05/05 - 09:16
Irodalom G. Diószeghy Mór Ahol nyilnak az akácok / Wo die Akazienbäume blühen toni 2024/05/04 - 08:18 2024/05/04 - 08:18
Irodalom Jakab Ödön: Édesanyámnak / Zu meiner Mutter toni 2024/05/03 - 07:15 2024/05/03 - 07:15
Irodalom Rigó Tibor Május ha lehetnék / Wenn ich könnte Mai sein toni 2024/05/02 - 07:46 2024/05/02 - 07:46
Irodalom József Attila: Munkások / Die Arbeiter toni 2024/05/01 - 07:51 2024/05/01 - 07:51
Irodalom Palágyi Lajos Reggel a tengeren / Morgens auf das Meer toni 2024/04/30 - 07:29 2024/04/30 - 07:29
Irodalom Rigó Tibor: Cigány keringő / Zigeunerwalzer toni 2024/04/29 - 08:08 2024/04/29 - 08:08
Irodalom Torkos László Csak engem szeret / Sie liebt nur mich toni 2024/04/28 - 08:28 2024/04/28 - 08:28

Legújabb hangzóanyagok

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Audió Tompos Lilla: Karácsony ambrusa 2019/12/23 - 21:34 2019/12/23 - 21:34
Audió Kék mezőben Góth László 2019/12/14 - 05:58 2019/12/14 - 05:58
Audió Szabó Melinda: Októberi látomás ambrusa 2019/10/12 - 19:26 2019/10/12 - 19:26
Audió Kelvin: Angyalka ambrusa 2019/01/15 - 22:18 2019/01/15 - 22:18
Audió Visszatekintő: Karácsony Pécsett 1918-ban ambrusa 2019/01/02 - 12:54 2019/01/02 - 12:54

Legújabb fórumtémák

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Fórumtéma Megszűnt pályázat Markovics Anita 2019/12/31 - 13:41 2019/12/31 - 13:41
Fórumtéma Klapek Gabriella hímezve festő, énekes, zeneszerző prayer 2 2016/11/28 - 12:48 2018/03/31 - 00:43
Fórumtéma 2017. AKÍK Művészeti Pályázat prayer 2016/12/28 - 19:03 2016/12/28 - 19:03
Fórumtéma 2016 évi rendezvények capek 17 2016/01/14 - 11:27 2016/08/07 - 16:47
Fórumtéma CINKEfészek Antológia 6. Szt. Mártonnak ajánlva prayer 14 2016/04/17 - 18:06 2016/07/17 - 12:32
Fórumtéma CINKE klub Gyöngyivel prayer 20 2015/04/17 - 21:42 2016/07/09 - 14:15
Fórumtéma Cinke színdarab Emeraude 1 2016/04/25 - 09:38 2016/04/27 - 08:51
Fórumtéma Szent Márton évforduló pályázat prayer 5 2014/09/28 - 09:49 2016/03/01 - 22:47
Fórumtéma Ötletek, és a megvalósítás. prayer 164 2010/02/05 - 20:51 2016/02/02 - 14:28
Fórumtéma Aktuális pályázatok zsuska 177 2013/02/06 - 11:01 2016/01/26 - 12:16

Legújabb rendezvények

Típus Cím Szerző Válaszok Létrehozva Utolsó hozzászólássorrend változtatása
Rendezvény Tavaszi Varázs Fesztivál capek 2019/03/29 - 11:00 2019/04/12 - 12:06
Rendezvény Húsvéti nyusziles az Origó-Házban capek 2019/04/18 - 12:00 2019/04/12 - 12:02
Rendezvény Vidám farsang capek 2019/02/28 - 16:00 2019/03/14 - 12:11
Rendezvény CINKÉK a nagyvilágban - Lélekmorzsák capek 2019/02/22 - 17:00 2019/03/14 - 11:54
Rendezvény Versek Istenről, Hazáról, Szerelemről... capek 2019/01/24 - 16:00 2019/01/16 - 21:40